不能成為業主的年青人好可悲?網民撻著:「唔關你事!」

| 柔之拔 | 26-07-2018 07:51 | |
不能成為業主的年青人好可悲?網民撻著:「唔關你事!」

首宗破千萬成交價居屋於日前誕生、本港樓市持續癲價、政府推出的新房策又遠水不能救近火,買樓的機會不是屬於小記的。難怪網民「勞動力士」日前也在香港討論區發表一篇題為「不能成業主的年青人.好可悲.」的帖子慨嘆。樓主在帖子表示:「看一些成青人上班.15K.成月光簇.吾增值自己進修. 成日拍拖食放提去遊樂去買 GAME.但是吾會儲錢.最後去排公屋,,,,,,政府做成?」樓主似乎把責任推到年青人身上,怪責年青人冇儲蓄冇計劃,機會不是留給冇準備的人。所以呢啲咁嘅年青人,最後去排公屋,還能怪誰?

「去其他國家買」

如此敏感的討論題目,撻著網民是常識。有的撐樓主,有的被撻著。有網民坦言:「香港樓癲貴, 所以我都轉左去其他國家買, 平好多好多!」、「昨天種的花 今天結的果」。有網民堅持責任在政府:「月入 15000,點解會諗買樓?根本不是基層需要考慮的問題,政府有責任提供公屋」。

【精選消息】

「買唔到咪租,不應為樓而活」

網民甲遭完全撻著,不認同年青人買不到樓是可悲:「人地起碼享受過青春,吃喝玩樂,周遊列國。傻業主人到中老年周身病痛,窮得只有樓同日日上香討恥笑 d 日日享樂既年青人。一句唔該世紀病毒定金融浩劫,樓市大跌,連緊餘值得驕傲既幾支樓仔都比人收番。人又老樓又無錢都無連健康都無埋。咁既一生,值得高興?」他狠批:「人生必需及時行樂,買唔到咪租樓,唔通行得走得_得既時候唔去嗎,到你 5,60 歲先去咩,仲有幾多回憶比你留底?你有錢去叫雞,隻雞都笑你性無能啦。業主們,唔好再自打 jj, 回覆咩“哦,請準時交租",只係自討沒趣。人生乜都要去試玩試做,唔應該為樓而活。」(文字經過處理)

【精選消息】

然而,有網民還擊:「啱,活在當下,條路自己揀,哭街吾好喊。」、「多謝好老闆,支持一世租樓日日賺!」

網民乙拆解年青人懶的原因:「因為你要夠懶,或者識講大話,收埋 d 資產係大陸,政府先會奬你公屋!」

網民丙安慰樓主:「你有你做人,佢有佢做人。樓主,輕鬆 d..排不排公屋,又不関你事。」、網民丁也不屑樓主:「跟住賴政府唔幫佢地買扑野屋。正廢青黃屍狗!」樓主喃喃自語:「成青人上班.15K.成月光簇.吾增值自己進修. 交吾起租.好可悲.」。

【精選消息】

其它網民留言,摘錄如下:

  • 香港始終有$人佔少數,15K 已經好高 利申:住傳統湯房窮人
  • 現實中,有能力買樓的人,都係高收入,一樣經常去旅行,一樣養車請工人,根本不需要節衣縮食
  • 岩  明明人生唔係為層樓 到底咁扭曲既思想點解會變成主流

 

Source:香港討論區

 

Page 1 of 14