21 歲香港理工大學女實習生報到:「做地盤係責任吖!」

| 柔之拔 | 26-07-2018 04:07 | |
21 歲香港理工大學女實習生報到:「做地盤係責任吖!」

年輕人做地盤,除了係「窮」,或者「x 你個 x」驅使之外,原來真係有人是責任驅使的。網民 Alexander Chan 日前在面書群組「‎巴打絲打 Facebook Club」發帖,附上一張圖片,並在帖子表示:「好似唔錯!」小記不解,有咩唔錯呀?遂仔細目測圖片,原來是一篇關於女子地盤實習生的報道。

係愛呀工友

該篇報道刊載於 2018 年 7 月出版的第三期《建築人建築事》,大字標題「美少女報到!做地盤係責任呀」。只見一個戴著地盤安全帽的「美少女」,做出心形手勢,唔係 friend zone,係愛呀工友!

鋼琴演奏級

報道指,這位擁有鋼琴演奏級資格的 21 歲「美少女」叫 Wingbi,是就讀於香港理工大學環境及職業安全與健康課程三年級的學生,這個夏天來到「寶嘉建築」地盤當安全實習生。

【精選消息】

不乏負評

報道大讚 Wingbi 好有愛、又有仙氣,網民又點睇?觀乎網民意見,唔是全部暈得陣陣啊,兼且不乏負評,即 check!

「平均一年死兩件」

對於 Wingbi 踩入「寶嘉建築」地盤做實習生,唔係個個網民讚好。有網民驚爆:「寶嘉都有安全既咩 平均一年緊死一兩件 就係成日請埋呢啲讀書既 唉!」、「佢做安全主任,死得人多 lo。」Wingbi 做地盤係為責任?有網民不屑:「責任就係地盤慰安」、「拍 av 去地盤攞景啫。」

有網民直指:「都估到係安全妹;一係 QS,一係環保,一係安全,好少會做前線」。

【精選消息】

「點解化濃妝無溶」

另有網民疑似吃了葡萄:「點解頂賵甘高嫁?set 左頭頂住帶吾落?點解頂賵設計上特別?調轉設計?點解化濃妝 set 曲髮都無溶呀,每十分鐘補妝一次?」、「鋼琴 Diploma 又如何, 周街都係」。

「影相打咭上報紙」

有網民突破盲腸:「年輕人,到底係咩驅使你後生細女,鋼琴演奏級都走來做地盤,到底係愛呀?定係責任呀?係影相打咭同上報紙呀 DLGH!」

【精選消息】

網民:「有 d 似游蕙禎」

截稿前,帖子贏得 307 個 emoji 心情、269 個回應、30 則分享。其它網民留言,摘錄如下:

  • 去到全部都係仔同佬黎
  • 唔好諗得太多,日日見你都捉你安全野,_硬都變拳頭硬(文字經過處理)
  • 其實好多個地盤嘅安全部都有女仔做緊 至於靚唔靚女就各花入各眼了
  • 話就話喺地盤做,但做得安全部嘅,男又好女又好,大多數都姐手姐腳啦,日曬雨淋咪擔姐行囉,點都算係一份舒服工吖
  • 地盤 x fashion show,好睇過功夫 x 足球
  • 都唔知係搵腸食定搵傻佬食, DLKH X_X
  • 咁搞法 工程一定過期 啲地盤工人個個都好勤力返工 但係唔願做嘢 一定借頭借路跳晒草裙舞 明知冇機會都走去搏一搏 就係呢個心態 地盤始終都係地盤 唔適合請啲咁嫩口嘅靚女

21 歲香港理工大學女實習生報到:「做地盤係責任吖!」
21 歲理工大學生 Wingbi 到地盤實習,有網民笑指:「意外指數上升!」

 

Source:巴打絲打FacebookClub

Page 1 of 13