住深圳的香港同事話 quality of life 高咗?網民掙扎:過唔到自己

| 柔之拔 | 25-07-2018 09:43 | |
住深圳的香港同事話 quality of life 高咗?網民掙扎:過唔到自己

香港人搬到毗鄰的深圳居住,深圳物價指數較低,有冇得諗?網民 Western_Sausage 日前在香港討論區發帖,題為「住深圳的香港同事話 quality of life 高左」。樓主在帖子表示:「自從公司 expand 到 SZ,有同事直頭搬上 SZ 住,租個一千尺單位都唔洗 $10k,公司又包每日 $100 交通費,有事先 call back 返中環,最正就係人工不變,繼續出 HKD,攪到我也心思思唔再住九龍站上蓋。」

租金便宜、住大屋、交通津貼、人工不變。講到咁正斗,小記都想北上返深圳打工,日日揼骨,爽呀!截稿前,帖子贏得 72,727 個點擊率,941 則留言。網民對北上深圳生活反應熱烈,踴躍討論。

【精選消息】

「心境差好遠」

有網民認同北上深圳住好啲,高質啲:「今次你又唔膠得晒. 我有朋友都係住深圳. 以前 5000 蚊租太子湯房, 現在在深圳住兩房定三房好似.」、「唔計其他野。剩講住既地方大左,個人心景都差好遠。其次食既選擇多左,唔使成口對住茶記啲頹飯。」樓主支持:「呢個又真,深圳 D 野食又多又抵又好味。」

租緊樓應該北上

網民甲:「如果唔係買左樓, 而係租緊樓, 租近返工地方會係合理選擇. 我指既係上面 Office 附近.」樓主:「我租成 30k 係公司附近,太貴了」咁很貴,樓主是咪返 ICC,租住九龍站豪宅呢?

【精選消息】

未婚冇仔女 當然住深圳

網民乙:「如果深圳上班,未婚冇仔女,當然住深圳。」樓主疑惑:「份工需要深圳中環/九龍兩邊走。點解有仔女就唔可以住深圳?我未有仔女所以唔明,相信深圳教育唔會差,我幫騰訊 recruit 人都有 D 深圳大,接受深圳教育。」

網民乙解釋:「我弟弟之前係深圳生活,仔女也是讀國際學校。沒有本地戶籍,不能入讀一般學校。」樓主疑似外國的月亮特別圓:「咪仲好,反正係香港我都唔會比仔女讀本地學校。」

「有能力者在香港」

網民丙突破盲腸:「有能力者在香港,冇能力者翻大陸!政府都係行緊呢套政策。」遭樓主狠批:「吃不到的葡萄是酸的,明嘅。」網民丙不示弱:「區區個一雞,可以有幾葡萄,住劏房都 7,8 千拉,冇料扮大袋。」網民丁撐樓主:「閣下(網民丙)的理論 在下不敢苟同。你可知道現在深圳的企業要求有多高?」

網民丙還擊:「高極咪又係大學畢業,香港除左文員,sales,份份都要大學畢業!又幾高呀,洗吾洗哈佛畢業!再者你又知吾知,大陸 d 人才入吾到大陸 d 大公司做,就過嚟用專才計劃嚟香港,你又知吾知!識小小扮代表」遭不少網民夾攻:「食蕉啦,系度播毒!我支持上深圳住,大把人認同」、「扮哂代表,井底之蛙。」、樓主:「唔好以為來香港就一定係二等專才」。

【精選消息】

其它網民留言,節錄如下:

  • 都有聽過人咁講,我都信,但過唔倒自己心理果關
  • 支持你地番深圳住
  • 住九龍站呢 d 常色都唔色
  • 儍的媽?一年超過 180 日要俾大陸税。卽曰來回都算一日。
  • 两年前我先生深圳工作,租羅湖,一千五百尺,三萬人仔,深圳一啲都唔便。
  • 膠 post. 住九龍湾又吹九龍站

 

Source:香港討論區

Page 1 of 13