網傳 Pizza Hut 加入撤 TVB 廣告行列!巴打預告:下一步針對月餅品牌

| shiuhk | 10-07-2019 17:06 | |
網傳 Pizza Hut 加入撤 TVB 廣告行列!巴打預告:下一步針對月餅品牌

有網民早前發起杯葛 TVB 行動,呼籲在 TVB 落廣告的商戶撤回廣告,亦呼籲市民抵制在 TVB 落廣告的商戶。至今,已經有數間公司表明會退出 TVB 的廣告名單,包括 Trip.com、李健駕駛學院、和生設計、TsHK、CLARINS 以及寶礦力等。當中寶礦力更表示,會全面審視 TVB 是否合適的夥伴,並要求 TVB 回應公眾關注。網民見到後紛紛搶購寶礦力產品,更導致全港各區超市、網店均斷貨。繼寳礦力後,活色生香安全套、Cigna 保險都宣佈不在 TVB 落廣告。而 Pizza Hut 亦似乎將加入此行列,是至今第 9 間表態的公司。

【相關報道】

【相關報道】

有巴打出帖放出疑似 Pizza Hut 客服的電郵回覆,表示:「Pizza Hut 回應話將唔會再係 TVB 落廣告,證明我地巴抵制係十分有效,各位巴絲打繼續努力!」從圖中可見,對方表示商討後確認公司近日的宣傳期快將完結,而他們再沒有在 TVB 等大眾渠道落電視廣告。對方強調,這個決定是基於 Pizza Hut 會恆常檢討在不同渠道宣傳品牌跟產品的成效。

網傳 Pizza Hut 加入撤 TVB 廣告行列!巴打預告:下一步針對月餅品牌
網民發起杯葛 TVB 行動,呼籲在 TVB 落廣告的商戶撤回廣告,至今已有 9 間公司表態。

不少網民開心留言,說:「即去幫襯」、「好耐冇食 pizza hut,係時候要食」、「今個星期一於叫黎食」、「今晚叫外賣 pizza 要排幾多個鐘」、「大獲,今日去肯定冇位」但亦有網民呼籲「睇定啲先」,因爲 Pizza Hut 方面表明是宣傳期完結所以不在 TVB 落廣告,而不是主動撤走廣告。

另一邊廂,有巴打已經出了帖文作「通知」,指出下一步的抵制目標是中秋節在 TVB 落月餅廣告的商戶。有巴打留言說:「講真月餅買黎都係送比人,所以買邊間其實都係一樣」、「邊間落 TVB 廣告就罷買邊間」、「各香港品牌即管睇少香港人」、「奇華、大班、榮華、美心、聖安娜,請慎選 TVC 合作伙伴」、「發揮網民力量」。

【相關報道】

【相關報道】

Source:Lihkg

Page 1 of 13