呼籲乘客「行入車箱」反遭投訴?巴士車長無奈:突竟我做錯咗咩?

| TT | 22-05-2019 16:46 | |
呼籲乘客「行入車箱」反遭投訴?巴士車長無奈:突竟我做錯咗咩?

繁忙時間乘搭公共交通工具時,要行入車廂中間是常識吧!但偏偏有不少自私的乘客卻喜歡上車後原封不動地在原位站著。一名巴士車長在 Facebook 「西客之道」群組內投稿,指自己駕駛「大西北過海嘅西隧長途線」,某日早上 7 點左右,上班最繁忙的時間遇上一名無理取鬧的女乘客,車長指當時上層下層都已全部滿座,之後上車的乘客只能站立在下層車廂,而車長亦不停提醒上車的乘客要行入車廂,惟其中一名女乘客卻一直堅持站在司機位左後方的走廊處。

【相關報導】

如是者,到轉車站,車長目測有約 20 名乘客候車,雖然車廂中間空空如也,但由於車頭依然有不少乘客「頂住」,所以轉車站的乘客亦不能全部上車,於是司機便不斷用廣播甚至親自開聲提醒乘客行入車廂,但該名女乘客及其它乘客依然無動於衷,有見及此,車長索性「企起身」,直接和乘客說「 麻煩大家行入少少喇,個個都趕住返工!唔好咁自私喇!唔該!行入兩步啦!好多人上唔到車!」經車長的呼籲後,其它乘客都行入車中間,唯獨該名女乘客依然「一尊佛咁樣棟喺走廊頂住人入去」,望一望車長,便低頭玩手機。車長之後稱「然後無幾耐就收到佢投訴我,話我不停叫人行入車箱。」令車長不禁感歎「究竟我做錯咗啲咩?」

不少網民均為車長抱不平,「咁客氣都投訴?試過有司機直頭揶揄:"車尾係唔係有鬼?無就企入啲啦!"」、「企響車頭唔行入啲嗰啲 X 腸真係好乞人憎」、「對住呢啲人,同佢講咗"唔該"都唔讓就直接撞開佢。我做嘢從來先禮後兵,你要扮聽唔到,我就當睇唔到你嘅存在。」、「啲人有理無理都投訴, 都唔明點解九巴客服照收無理投訴, 叫車長改善。」更有網民分享自己搭車時亦遇過類似的「麻煩人」,「輕鐵都係啦,大把位啲人硬係唔行入啲,車門嗰邊企滿晒,但車頭車尾無人企,個個驚死落唔切車咁。」、「明明琴日坐 16 號返工,就係有三個師奶企左係落車位頂住左,攪到好多人上唔到車,到我落車嘅時候佢地仲係企係門囗,我忍唔大聲喝佢地"就係你地兩個企係到阻住晒啲人上唔車,做人咁自私嘅"!」

呼籲乘客「行入車箱」反遭投訴?巴士車長無奈:突竟我做錯咗咩?
網民留言

【相關報導】

【相關報導】

Source:西客之道@Fb

Page 1 of 14