疑不滿等車太久與巴士司機爭執 自稱泰國人乘客:我話比你聽!我無問題

| 柔之拔 | 01-05-2019 21:06 | |
疑不滿等車太久與巴士司機爭執 自稱泰國人乘客:我話比你聽!我無問題

在香港,每多一個人上了巴士,就有機會多一個人因事鬧得「面紅耳赤」「怒髮衝冠」。也許香港怨氣太大,在狹小的巴士車廂裡尤甚。有車 cam 片段為證,今次牽涉其中的,是一名巴士司機與自稱泰國人乘客,爭端疑與有人不滿侯車時間太久或行車速度太慢有關。

「你有咩問題呀?」

網民「翟麗娟」日前在 Facebook 群組香港交通突發報料區發帖上載片段。目測是一段從 42 號巴士車 cam 拍攝的片段。事發於 2019 年 4 月 29 日早上 8 時 34 分,當時巴士司機把剛駕駛抵達巴士總站,停車除低眼鏡準備飲水。只見一名身穿青綠色衣服的男乘客,從車廂尾處走到車頭巴士司機位置,敲打司機座位旁的透明擋風屏,曰:「你有咩問題呀?」,狀似要與巴士司機理論。

乘客表達 未夠清晰

然而略帶泰國口音的這個男乘客,縱使咬字尚算清晰,卻在表達能力方面仍有進步空間,結果男乘客與巴士司機「你有咩問題?我有咩問題?咩問題?」,一時又話「冇嘢」,你一言,我一語,巴士司機聽到「黑人問號」,一頭霧水。

巴士司機 黑人問號

懷疑男乘客不滿巴士司機行車速度太慢,阻礙了他 1 小時,遂一直站在車頭與之爭執:「一個人呀一個人」,「我話俾你聽,(停頓 10 秒),我無問題」;巴士司機沒好氣:「咩嘢一個人呀?無問題你就落車啦一個人!」,「趕時間唔好搭巴士,巴士安全行得慢」,不滿被男乘客阻礙工作,要求他到站下車。

從男乖客的身體語言與巴士司機的面部表情,以及雙方的語氣,都感到現場氣氛相當不友善。男乘客更自稱「我(係)泰國人,我唔驚你」,手部動作略帶挑釁,當中的「一個人呀一個人,兩個人」被網民解讀為想動武單挑,忽然又伸出右手說「俾我!對唔住」,疑似要與巴士司機握手言和;巴士司機沒好氣:「咩嘢一個人呀!到站你就落車啦」,卻由此始終沒有說過半個字粗言,期間更飲啖水疑似下火消消氣,專業精神,值得一讚。

片段末,巴士用手機致電站長,表示「有個人唔肯落車」。未幾聽到有一把男聲疑似站長介入事件,向兩人問個究竟:「先生先生咩事咩事」,男乘客連忙舉高手澄清:「我冇嘢,我冇打佢,你報警丫」。

即 click 下圖睇片:

網民:「笑_到哭」

該片段在網絡瘋傳,不少網民留言讚好,大叫「笑到肚痛」、「笑_到哭」(文字經過處理)、「我睇咗啲乜嘢」、「一個鐘…你…我…一個人落車…你係咪男人」、「好悶但好笑」、「香港多傻人」、「正宗九唔答八係呢啲」等。

片段亦不禁令人想起 2006 年在香港盛極一時的「巴士阿叔」事件:「揸手」、「未解決」!

網民「黃蓉」在 LIHKG 討論區以「巴士司機比人 X 1hr1Q 幾錢?」為題發帖,引爆討論,截稿前贏得 935 個正評,僅 10 個負評。有網民表示:「呀哥 我話比你聽(停 10 秒)我冇問題」、「究竟個泰仔一轉身係咪嘟左張八達通比左錢呢」、「完全唔知乜野事但好好笑同埋個巴士司機好有耐性,同佢九唔搭八都可以傾咁耐」、「一個人呀一個人呀」。

有網民嘗試突破盲腸:「應該係巴士搞到佢遲咗一個鐘 想叫個司機俾返一個鐘錢佢 一個人 = 隻揪隻?」。

【精選消息】

【精選消息】

 

Source:香港交通突發報料區,HONG KONG TRASTIC BURST REPORT AREA COMPANY 56328878-000-09-18-7, LIHKG討論區

Page 1 of 13