MTR 馬鐵減速!網民鬧:電車快過港鐵

| Hin | 05-06-2017 17:01 | |
MTR 馬鐵減速!網民鬧:電車快過港鐵

搭 MTR 港鐵無非都是快捷、方便、唔塞車,但你又有否想過港鐵竟會愈行愈慢呢?事實上,為配合沙中線未來發展,港鐵將馬鞍山線的列車卡數由 4 卡增加至 8 卡,本來增加乘客量,讓更多人可以上車,毋須等多一班確是好事,但有報道就指出,列車卡數增加,車速反而減慢!

報道指港鐵承認由上月開始,馬鐵的列車行經烏溪沙站至馬鞍山站時,車速由原本 60km/h 減至 35km/h,令該段的行車時間延長了數十秒,原因之一是馬鞍山路線部分屬架空鐵路,列車行經時的噪音有可能影響到附近居民,因而進行測試,製訂合適的車速。

【精選消息】

【精選消息】

不過,網民們一於少理,在討論區中鬧爆馬鐵減速,指票價就就識加,車速唔加反而減;也有網民比較過電車最高時速可達 45km/h,連電車都快過港鐵。亦有網民指出,千九列車已經好靜,唔明點解附近居民仲要嘈,又指買得鐵路附近的樓就預咗云云;更有網民反諷港鐵,是否推行慢活生活。

929G:咁 X 多人搭仲減慢

老貓再世_:電車有多快?雖然網上甚少官方的相關資料,但電車公司回覆小編查詢時表示,電車的最高時速為每小時 45 公里。

姐打羅夫:千九咁靜仲減?

利姆露·坦派斯特:住名城個班 X 街自私精

PeterChan:好想知日本鐵路有 d 直情貼住民居都得。香港啲垃圾又要近東鐵方便返工又要唔嘈得?

咁搞法命都無:鐵路沿線樓價升到 bar bar 聲賺到笑啦!買果陣唔知既咩

去去無氣抖:地鐵推行慢活,咪岩時下文青

Source:lihkg

Page 1 of 13