【實試】Audi Q4 e-tron SUV 電動車 性價比高續航力強

| 黃俊翔 | 02-08-2023 23:17 | |
【實試】Audi Q4 e-tron SUV 電動車 性價比高續航力強

最近,Audi Q4 e-tron 正式在香港接受預訂,正式抵港的版本將會是 Q4 e-tron 45,它的定位是中小型純電動 SUV,但實際規格以至是設計上,都能媲美更高級的車種,加上性價比不俗,一直以來都令不少人期待。

即刻【按此】,用 App 睇更多產品開箱影片

Q4 e-tron 的電池的容量為 82 kWh,配備後輪驅動的電動摩打,輸出功率為 286 匹 (210 kW),0 - 100 公里加速只需 6.7 秒,每次充電最高可行駛 547公里(WLTP),完全能夠滿足日常用車需要。它又配有 CCS (Combined Charging System 組合充電系統) ,可支援 11kW 交流電 (AC) 及 175kW 直流電 (DC),由 10 - 80% 充電最快只需 28 分鐘。

【實試】Audi Q4 e-tron SUV 電動車 性價比高續航力強

【實試】Audi Q4 e-tron SUV 電動車 性價比高續航力強


全車長 4.59 米,而後輪驅動的 Q4 e-tron 轉彎半徑僅為 10.2米,更方便靈活地穿梭於大街小巷。離地間距為約 18 厘米,在輕越野地形上能輕鬆發揮出色表現,上落車都相當方便。由於使用了純電動底盤,車內的地台平坦,後座乘客亦可擁有充裕的腳部空間。此外,Q4 e-tron 的行李箱空間比一般小型 SUV 更大,本身容量已達 520L。如摺疊後座椅背,更可增加至 1,490 升,而電動尾門亦方便擺放行李。

【實試】Audi Q4 e-tron SUV 電動車 性價比高續航力強

 

Audi Q4 e-tron 的雙輻式軚盤相當有未來設計感,上方輻條配備黑色觸控面板,以背光顯示功能按鈕。輕微突起的按鈕方便駕駛者區分開不同的按鍵,按下時亦提供輕觸反饋,而且像智能電話一樣,能支援使用多種手勢如左右滑動和上下滾動。軚盤亦配備動力回收撥片,方便駕駛者操控。Q4 e-tron 著重可持續性和節約資源,共有 27 個組件使用環保物料,當中包括需要高強度固定和組裝機械零件的外殼。

【實試】Audi Q4 e-tron SUV 電動車 性價比高續航力強

全新 Q4 e-tron 目前已經在網上接受預訂,車主可以選配 S-line Sport+ package,升級至 S-line 及 Black-styling 外飾套件、20 吋五幅式雙色輪圈、運動懸掛連可調校減震系統、S 標誌六角形設計運動軚盤連動力回收撥片、S 標誌運動前排座椅、Sonos 音響系統連重低音揚聲器等。標準版本「一換一」售價為 $479,800,而升級套件則另加 $75,000。

【實試】Audi Q4 e-tron SUV 電動車 性價比高續航力強

今次,ezone.hk 就聯同香港資訊科技商會榮譽會長 Francis 一齊試車!

問題 1 :  香港道路咁窄,Audi q4 e-tron 細細部開起上來會唔會好方便呢?

我幾鍾意開 SUV,有時會諗如果開一部細 SUV,在較窄的彎路時會更加靈巧,另外細身的電動車,車身不會太重,但實際上坐上車時你會覺得窄嗎,其實是很寬敞,人就只有咁大,我覺得部車唔需要太大,若太大部車,泊車又麻煩,開起來又太大架,我個人就喜歡輕巧型的 SUV,開起來更加開心,坐起來亦舒服,咁樣就最正喇!

問題 2 : 佢個呔盤好特別喎,係乜嘢設計黎嫁?

其實這個是兩幅式的跑車呔,你可以見到呔盤不是圓形,較貼近方形,喜歡開跑車的人會覺得操控性較好,但當然見人見智,有人喜歡圓形,有人喜歡方形,亦有人喜歡無上無下的形狀。我覺得這呔盤第一比較形格,第二在操控上可見它有幾個按鈕,因此不用經常去按中央台,可以專心開車,例如較音樂大細聲、聽電話、轉換行車模式等,很多事都可在呔盤上完成。

問題 3 : 宜家手機充電就越來越快,咁呢部 Q4 e-tron 充電要幾耐呢?

呢部 Q4 e-tron 充電方面,官方數字 10% 去到 80% 只需 20 多分鐘,半個小時不到可以充 80%,其實已經很夠用,現在車主經常說找不到充電站,但現在已經越來越多,更加方便。不過,如果充電慢排隊的車龍依然很長,所以充得快絕對是有著數!現在 Q4 e-tron 的速度,我覺得已經很理想,半小時充到 80%,一部車續航力都有幾百公里,其實足夠好多日用,甚至有人可以開一星期,都只係充一次電,我覺得已經很足夠!


問題 4 : 聽講話 q4 e-tron 可以俾車主自己揀配置嫁喎, 我地試呢部係咪特別版黎嫁?

呢部係 S-Line 版本,顧名思義就係 Sport 版,除了車身型格之外,亦有個 Damper Control 的功能,避震懸掛的穩定性會強很多。

問題 5 : 這部車充一次電可以行 540 幾公里,你覺得它的性能點樣呢?

性能方面,雖然它是後驅車,本身我覺得已經很夠用,第一我覺得它好爽,同埋我試咗咁耐,包括過彎都坐得好舒服,但同時我又覺得過彎好爽,因為 Audi 本身做開跑車,做 SUV 時做工非常好,基本上這些基本操控是難不到它們。另外,車身細我覺得是好靈活,我好鍾意!如果開大型 SUV 時,我經常覺得很累贅,過彎時如果車身大會比較浪,但呢部細 SUV 重心無咁高,加上它是電動車有電池壓住,我覺得它的操控性能是非常好。

主要規格:

  • 馬力 : 286 PS (210 kW) 
  • 扭力 : 545 Nm 
  • 加速 : 0-100km/h in 6.7s 
  • 續航力 : 547 km (WLTP)
  • 電池容量 : 82 kWh
  • 充電速度 : 11kw (AC) , 175kw (DC)
  • 驅動 : 後驅
  • 軸距 : 2,767mm 
  • 車身尺寸 : (L)4,588mm x (W)1,865mm x (H)1,611mm 


【熱門報道】

【熱門報道】


Source : ezone.hk

Page 1 of 13