微軟 Bing Chat 教學!一文速看 8 大最新功能懶人包 【附試玩連結】

| 袁耀坤 | 05-05-2023 15:05 | |
微軟 Bing Chat 教學!一文速看 8 大最新功能懶人包 【附試玩連結】

Microsoft Bing 的全新 New Bing 正式開放,讓 Bing Chat 生成式 AI 全面讓用家免費使用,ezone.hk 亦第一時間同大家試玩咗 Bing Chat,為大家以 8 大 Q&A 懶人包的方式,整理咗 BingChat 教學,想即刻使用 Bing Chat 就快啲睇埋落去啦!

即刻【按此】,用 App 睇更多產品開箱影片

Microsoft 已經將 Bing Chat 生成式 AI 全面開放用家免費使用,而且聲稱能支援 100 種語言輸出、容許用家持續聊天並能存取記錄,還搭載了一些類似 ChatGPT 的插件功能。有網友稱,微軟與 OpenAI 的競爭關係日益微妙。今次 New Bing 教學,教 Bing Chat 香港到底如何使用,簡單地讓它按大家需要回答各種問題。

 

8大最新功能懶人包

Bing Chat 01. 點先玩到微軟 BingChat?

雖然目前微軟 BingChat 己經全面開放,不過小編試玩的時候發現似乎功能並包括本港地區。不過只要經過連接 VPN 至台灣或澳洲,下載 Bing 或從瀏覽器進入 BingChat 畫面,再用 Microsoft 帳號登入,就可以開始試玩BingChat啦!沒有 VPN 的話,可看看 ezone.hk 以往報道過的免費、付費選擇。

>>> BingChat 試玩連結 <<<

Bing Chat 02. BingChat 只係另一個 ChatGPT ?係咪得純文字對答?

最初我們對生成式 AI 的期望也只限於單純的資訊輸出和文字對答。不過,BingChat 帶出我們煥然一新的感覺。小編對它最新的文字圖片同步輸出的功能進行實試,當小編嘗試詢問有關紫羅蘭花種的資訊,不但生成文字相當迅速,而且自動提供相關花種的圖片,畫面十分清晰,相當有驚喜!

 

Bing Chat 03. AI gen圖不是夢?啲圖夠唔夠真?

AI gen 圖的話題熱潮不減,原因當然是技術不斷進步,帶給我們新鮮感!小編為此試玩了 Bing Image Creator,系統不但會每日更新以提供大量使用配額,而且生成效果十分逼真。小編嘗試輸入不種指令,如要求生成物品「a iPhone 14 flying in a magic world」或生成真人「a cyberpunk guy using his laptop」,其生成風格十分真實且穩定、準確生成出用家期望的效果。

Bing Chat 04. 啲資料會唔會傾完一次就冇咗?

BingChat 現已為用家保存所有記錄,從清單打開,方便用家再次瀏覽。用家即刻暫時離開BingChat,系統也會自動停留在相關頁面,不要令用戶流失資料。

Bing Chat 05. 問完之後有冇更多 reference 比到我?

BingChat 其中一項最新功能就是自動提供生成資料的相關連結,能讓用家從 BingChat 的來源獲得更多資訊,而且都是準確且個人化的資料推送,並非以往可能只有維基百科可作參考的情況。

Bing Chat 06. AI 仲可以揀戲比你睇?仲會唔會唔知咩戲好?

BingChat 的一眾新功能似乎都銳意打造一個靈活而且自動化的 AI系列。 BingChat 其中一項新功能就是能接照用家要求搜尋與指令相關的電影供用家選擇,並且能夠自動連接到 Apple TV、YouTube等平台播放,唔知大家仲會唔會有選擇困難症呢?

Bing Chat 07. 最新功能仲可以幫手gen 埋 email?

另外一款最新功能就是自動生成電郵信件的內容。BingChat 現時提供生成信件內容的功能,用家只要選擇特定的語氣、用字、句子長度等,系統便會自動生成相應的內容,相當方便。

Bing Chat 08. AI 自動連接第三方 App成真?

Microsoft 官方也宣布BingChat 即將支持第三方插件的功能。將來使用BingChat 搜尋資料時,系統會自動連接到相關的App,搜尋資料,例如:預訂餐廳等。

【熱門報道】

【熱門報道】

Source:ezone.hk

Page 1 of 14