Apple AirPods Pro 2 開賣即減!HK$1,664 抵玩價入手

| 李兆城 | 23-09-2022 20:38 | |
Apple AirPods Pro 2 開賣即減!HK$1,664 抵玩價入手

AirPods Pro 2 今日正式開賣!新一代 AirPods Pro(Airpods Pro 2)換上全新 H2 晶片,大幅提升耳機的抗噪功能,使耳機更有效阻隔外界雜意之餘,亦同時提升音色表現。HK$1,849 定價幾乎是全球最平,不過原來有網店更即時劈價以 HK$1,664 開賣。

SmarTone 網店售賣  AirPods Pro (第 2 代),正價 HK$1,849,不過只要是 SmarTone 現有客戶,即可使用「現有客戶價」HK$1,664 入手。

AirPods Pro 第二代,入耳式設計及消噪效果都有升級。首先耳膠尺吋新增 XS 款,讓耳孔比較細的用戶都有較舒適及緊密的佩戴體驗。其次 AriPods Pro 二代採用了全新 H2 晶片,透過更精準的算法,帶更準確的的消噪效果。官方數字指有兩倍提升,實際使用情況就是 AirPods Pro 一代未能在風扇前使用,但 AirPod Pro 二代在風扇前都有明顯的消噪效果;通話表現亦順理成章地有所提升。

【相關消息】

【相關消息】

即刻【按此】,用 App 睇更多產品開箱科技影片

Source:ezone.hk

 

Page 1 of 12