Pixel 6a 歐版開賣即有貨抵港!平玩 Google 親生仔

| 周傳禮 | 22-07-2022 18:51 | |
Pixel 6a 歐版開賣即有貨抵港!平玩 Google 親生仔

Google 早前在  Google I/O 發布會讓 Pixel 6a 亮相,讓用家可以中階入門價格,即試 Google Pixel 6 同級的自家 Tensor 處理器,相當親民。由於香港 Google 不理會用家的訴求,大家都只能從水貨入手;今次水貨價格仲要相當抵玩,想平平地體驗 Google 親生仔的效能就不要錯過。

Pixel 6a 歐版開賣即有貨抵港!平玩 Google 親生仔

Google Pixe 6a 的定價為 USD449,約 HKD3,524,而今批歐水版 Pixel 6a 就開價 HK$3,880,並且同步有齊三色選擇,加上定價吸引進取,頗受歡迎。Pixel 6a 的外型設計繼續沿用 Pixel  6 系列設計,機背猶如為相機戴上「護目鏡」,加上用色吸引,分有粉白、黑及灰綠,相當特別。

效能方面,Pixel 6a 採用 Pixel 6 / 6 Pro 同級的 Tensor 處理器,配合 Android 原生系統,操作相當爽。電話支援屏下指紋解鎖、備有 6.1 吋 1,080p OLED  60Hz 屏幕;相機則為雙攝配置,分別癬 12MP 標準廣角及 12MP 超廣角,,更有支援 18W 快充的 4,410 mAh 電。不過 Pixel 6a 為水機,而 Google 又會鎖頻,故大家入手的話,就未能使用香港的 5G 網絡了。

查詢:三禾(2374 0618)

【相關文章】

【相關文章】

即刻【按此】,用 App 睇更多產品開箱科技影片

Source:ezone.hk

相關文章

Page 1 of 11