【多圖】Apple 賀 iPod 廿周年出新機?超靚設計向第一代致敬

| 沈穎廉 | 11-09-2021 00:05 | |
【多圖】Apple 賀 iPod 廿周年出新機?超靚設計向第一代致敬

iPhone 13 即將推出,如今卻介紹 iPod 是掃興嗎?事實上,iPod 由第一代推出至今,剛好今年是 20 周年,值得紀念呀!望見本文主相片,這部 iPod 太靚了吧?靚係靚,但只是設計師筆下的概念產品。對 iPod 忠實 fans 來說,睇圖都應該好開心吧!

  • 不經不覺 iPod 即將推出了 20 年
  • 有設計師設計出概念版 20 周年 iPod
  • 參考了 iPhone 12 的設計元素

你還記得第一代 iPod 嗎?說來,已經是二十年前的事了(老了)!首代 iPod 於 2001 年 10 月 23 日發佈,在當時來說,能夠擁有這款可儲存大量音樂檔案的流動播放器,真係好型!但唔好以為 iPod 已經「死」了,大家走入蘋果官網,其實 iPod touch 依然售賣中,仲有好多顏色畀你揀。iPod 推出二十年,究竟 Apple 有無搞作賀一賀?當然只有 Tim Cook 才可答你吧!但有設計師就自行設計出概念 iPod 廿周年特別版,超靚仔呀!

【其他報道】iPhone 13 新衛星通訊功能 或只在特定地區適用(下一頁

YouTuber Andrea Copellino 在其 YouTube channel 及 IG 等社交平台,發表他的 iPod classic 概念作品,從相片可見,外形參考了首代 iPod classic 的元素,當然經典的 Click Wheel 也得以保留。

此概念機的外形,比較像最近代的第 6 代 iPod classic,但機身邊緣就參考了 iPhone 12 的設計。網民就紛紛派 like 派心心,似乎大家都對此設計很鍾情呢!

【其他報道】iPhone 13 系列終登場?Apple Event 落實於 9 月 14 日舉行(下一頁

即刻【按此】,用 App 睇更多產品開箱科技影片

Source:Andrea Copellino @ IG

Page 1 of 14