白石角落船不慎跌 iPhone 落海 事主網上尋人助潛水搵電話

| 徐慧兒 | 06-07-2021 16:10 | |
白石角落船不慎跌 iPhone 落海  事主網上尋人助潛水搵電話

相信在現今科技發達的時代,不少人都習慣手機不離手。近日,有網民在 Facebook 群組上發帖求救,表示其朋友於吐露港下船時,不慎將手機跌入海中,問有沒有懂得潛水的網民可以代為下水尋回手機。

  • 有網民於吐露港下船時不慎將手機跌入海
  • 發文望有懂得潛水的網民可以代為下水尋回手機
  • 網民認為現時應習慣為手機定時備份

樓主在 Facebook 群組向「咁多位有愛嘅大埔人」求救,表示自己的朋友於吐露港下船時,不慎將 iPhone 跌入海中,因手機內有大量資料未有 back up 備份,所以發帖望有網民可以「有冇方法幫幫手?」,甚或代為潛水尋回手機。從他分享的照片可見,其友人應在白石角梯台附近下船,所以手機有可能還在該處附近,不過也極有可能隨著海浪被沖到更遠的地方。

帖文一出不足兩小時,已經吸引不少網民留言,有網民直言成功尋回手機的機會牽低,而且還需花費大量金錢,「咁麻煩又危險又要裝備,你肯出幾錢先?兩三支樽都未必搵到,你知唔知海底能見度有幾多?仲有湧浪隨時漂咗好遠,唔係話高人就咁跳落海就得」、「要幫手嘅話,出幾錢先?肯出合理價,實有人會幫你朋友」、「呢啲一定要俾錢,唔係識潛水就解決到,係要識打撈」、「就算有齊裝備幫你落去執,都唔一定搵到個喎!最少都要有兩個人落去,你唔擺低兩萬,真係冇人幫你,你諗清楚先去潛水 group 度搵人幫你呀」。

同時有網民知道本港有 YouTuber 專門幫人尋找水中物品,建議樓主可以嘗試聯絡對方。不過,由於現時香港已懸掛 1 號戒備信號,認為此時尋人助其下海,非常危險。同時,有網民更提醒,「定期 Back up 嘅重要性」、「個個星期都有人壞機跌機喊住話無 back up,其實是咎由自取,無得可憐。機雖然是 smartphone,但人唔係,cloud sync 咁方便點解唔用?部機就算無跌都總有壞嘅一日。」

【相關報道】差錯腳 iPhone 11 Pro 跌落坑渠  事主:如何向渠務署要求賠償?【下一頁

其他精選影片




【相關報道】iPhone 忘記密碼無法解鎖怎解決? 網民笑指:畀返部機人
下一頁

即刻【按此】,用 App 睇更多產品開箱科技影片

Source:Facebook @ 大埔 

Page 1 of 12