差錯腳 iPhone 11 Pro 跌落坑渠 事主:如何向渠務署要求賠償?

| 徐慧兒 | 07-06-2021 12:27 | |
差錯腳 iPhone 11 Pro 跌落坑渠  事主:如何向渠務署要求賠償?

跌嘢落坑渠時有發生,如是貴重物品的話,大部分人都會自己找方法在坑渠中取回失物。有網民在 Facebook 群組表示,兒子日前手持 iPhone 11 Pro 在街上行走,但因其中一個渠蓋「高低差」而「差錯腳」跌倒,更不慎將手機跌進坑渠內。為此,特意發文詢問一眾網民,有沒有方法取回手機並向渠務署要求賠償。

  • 網民表示兒子因渠「高低差」而「差錯腳」跌倒
  • 不慎將手上的 iPhone 11 Pro 跌進坑渠內
  • 於是提問有何方法取回手機,並要求相關部門賠償

有網民近日在 Facebook 群組上發帖,表示其子於將軍澳唐明街手持 iPhone 11 Pro 行走時,因坑渠蓋輕微突起的「高低差」,導致兒子「差錯腳」跌倒,並將手持的手機誤跌入坑渠內。樓主表示兒子的手機為上個月新購入,就此跌進坑渠內而感到可惜,於是發文請教一眾網民有沒有方法可以取回手機並向相關部門索償。

帖文一出已經引來不少網民回應,其後樓主疑因帖文引起過多爭論而刪除帖文。不過帖文已被網民截圖保留,再轉發至另一群組並引起網民另一番討論。有網民認為事主推卸責任,「佢哋係咁,開口埋口乜都要人哋負責」、「原來唔係緊張個仔,係緊張部電話啫」、「自己顧住撳電話,行路唔帶眼,又賴個蓋」、「你唔喺現場出現就冇事,去得果度就可能有呢啲風險」、「行山跌爛部電話係咪告漁農署?」。

另外,有網民指出坑渠並不屬渠務署的管轄範圍,應是由地政總署管轄。同時也有網民表示可以索償,但程序非常繁瑣,「其實真係可以,不過法律程序有排玩」、「高等法院打一堂都 $300,000」。

【相關報道】【CCTV 睇晒】20 歲低頭族掛住睇電話  碌落地鐵站樓梯臉部著地險毀容【下一頁

【相關報道】低頭族過馬路唔睇車致急剎  司機斥:大地任我行系列!【下一頁

即刻【按此】,用 App 睇更多產品開箱科技影片

Source:Facebook @ PLAY HARD 玩硬

Page 1 of 12