【危險勿學】淘寶 iPhone 電池 DIY 換電不果稱中伏 網民:你自己唔識整都要賴?

| 徐慧兒 | 14-05-2021 18:10 | |
【危險勿學】淘寶 iPhone 電池 DIY 換電不果稱中伏  網民:你自己唔識整都要賴?

蘋果手機大多數的零件也產自內地,自然這些零件也可輕鬆地在淘寶網上購買。近日有網民表示自己在淘寶上購買一塊新的 iPhone 電池,打算自行更換,但卻不小心將電池膠粘成一團,以致無法更換電池。他將經歷分享於 Facebook 上關於淘寶的「中伏」群組。不過唔少網民卻不認同樓主的經歷為「中伏」,反而只是其技術不佳所致。

  • 淘寶網上可輕鬆購買蘋果手機的零件
  • 網民在淘寶上購入一塊新電池,打算自己更換 iPhone 電池
  • 不小心將電池膠粘成一囤,無法更換卻認為自己「中伏」

樓主表示 iPhone 手機提示其手機電池效能已經顯著降低,所以自己便在淘寶網上購買一塊新的電池,打算自行更換。誰料,出師不利,在他未更換電池時已經將三條電池膠粘成一團。由於更換電池必須配合電池膠,所以未能成功更換電池,對此大感失意兼覺「中伏」。不過他亦有在帖文中表示,是因「本人大意」導致電池膠粘成一團。

帖文一出,不少網民均表示幸好他未能自行更換電池,「好彩你整唔到咋,唔係我哋都唔會再見到你 post 嘢囉,回頭是岸,返蘋果換啦,350 蚊左右咋,仲有保養,爆咗都有保險賠啦。」、「你有無買定醫療保險?」、「真的要小心,一爆,你保險都冇,去授權中心和蘋果維修中心,都貴少少,而且佢地有買保險,有保障。」、「淘電池咁大膽」、「好平?返 apple 換都係 300 幾,安全啲呀」。由於樓主將帖文發布於淘寶的「中伏」群組,但網民卻認為此事與「中伏」並無太大關系,「你自己唔識整又關咩淘寶中伏啫」、「“本人大意”關淘寶咩事」。

事後,樓主在留言區更新指自己再次更換電池成功,更開心分享「換左喇,淘寶電同原厰電都系(德賽)同一個牌子」,不過網民卻認為仍然危險,「淘寶野你鐘意咩牌子都得嫁,佢幫你印落去炸嘛」。提提大家,自行為手機更換電池,除了有機會失去原廠保養之外,在更換過程中也有危險,大家切勿亂試。

【相關報道】iOS 14.5 Beta 電池重新校準有驚喜?iPhone 11 Pro 最大電池容量升 4%【下一頁

【相關報道】美國男子起訴 Apple  指控 iPhone 6 爆炸致其臉部受傷【下一頁

即刻用 App 睇更多產品開箱科技影片> http://bit.ly/ezfb-tv

Source:Facebook @ 淘寶唔開心share (中伏group)

Page 1 of 14