打工仔望加薪被敷衍決心辭職!網上開名怒罵網民大讚霸氣

| 梁綺文 | 03-05-2021 17:21 | |
打工仔望加薪被敷衍決心辭職!網上開名怒罵網民大讚霸氣

疫情下各行各業都受影響,不少打工仔都不敢隨便辭職。然而,一位網民近日在討論區出帖,表示老細長期不加薪,就算質問對方亦只是得到敷衍的回覆。最終他表示自己已忍夠並決定「炒老細」,更在帖文開名怒罵對方,讓一眾網民大讚樓主霸氣兼有型!

  • 網民表示老細長期不加薪,就算質問對方亦只是得到敷衍的回覆,最終他表示已忍夠並決定「炒老細」
  • 樓主之後亦開心地留言,說老細之後 WhatsApp 詢問他情況打算挽留,但他就霸氣拒絕
  • 不少網民見到後支持樓主的決定,留言大讚:「支持,唔尊重你做咩要留低同佢博殺」

【相關報道】90 後打工仔 2 部手機放工不理公事!同事呻要「食手尾」網民意見兩極【下一頁

樓主以「啱啱炒咗腦細,開心,舒服」爲題,表示上司講了半年說要加人工,但最終並沒有兌現承諾。樓主不忿地指出,指 appraisal 低分過他的同事都加了幾千人工,讓他憤怒到公開質疑上司的決定。然而,對方只是「笑笑口話下次一定有,叫我等多排」。最終,樓主決定直接打辭職信,當中列明:「冇 career path,冇 opportunity,different pay for equal work」。樓主之後亦開心地留言,說老細之後 WhatsApp 詢問他情況打算挽留,但他就霸氣表示:「過咗 6 點收咗工架啦我,聽朝先慢慢覆。」

不少網民見到後支持樓主的決定,留言大讚:「支持,唔尊重你做咩要留低同佢搏殺」、「Good job」、「做得好,打工仔典範,欣賞」、「支持,我都啱啱裸辭」、「唔走唔知身體好,祝你有更美好前程」、「有行動力,支持你」、「請受細佬一拜」、「Ching 好型」大家又覺得呢?

【相關報道】打工仔過重被公司嫌肥扣過萬人工!網民質疑:呃錢騙局?【下一頁

【相關報道】​​​​​​​妙用影印機當「數紙機」 印 50 張白紙被上司炒魷魚【下一頁】​​​​​​​

即刻用 App 睇更多產品開箱科技影片> https://bit.ly/3wBb2QV

Source:Lihkg

Page 1 of 14