打開榴槤僅見數粒果肉 事主無奈直言「好想講粗口囉」

| 徐慧兒 | 03-05-2021 16:52 | |
打開榴槤僅見數粒果肉  事主無奈直言「好想講粗口囉」

又到了吃榴槤的季節,近日不少水果檔已有出售不同品種的榴槤。有網民購買了一個榴槤,並於 Facebook 群組上與一眾網民分享。從樓主上傳的照片便可得知到底此榴槤有何特別之處!

  • 近日水果店已有出售不同品種的榴槤
  • 有網民分享自己購買的榴槤
  • 對此大感無奈,表示「想講粗口」

樓主在 Facebook 群組內分享出一個自己購買的榴槤,並直言「我好想講粗口囉」。從其上傳的照片可見,榴槤的外形窄長,打開後黃色的果肉僅得數粒,與一般平常所見的榴槤差距甚遠。圖中可見,最大的果肉也僅得約成年人的大姆指般大,其他的就與栗米粒差不多大,難怪樓主會大感憤怒。

帖文一出不足 24 小時,已經吸引了大量網民留言,同時同一帖文更被分享至各個 Facebook 群組,不少網民也忍不住嘲笑樓主購買的榴槤,「吾好意思真係一睇見笑左」、「Virgin 版榴槤」、「外表佢係一個榴槤,其實佢入面果啲係栗米」、「仲難買過有肉」。同時有網民更笑稱此榴槤可謂「減肥專用」,「細細粒容易吃」、「小食多滋味」、「這是精華!最濃縮的!」、「減肥成功」。

此外,有經驗的網民教授挑選榴槤的小技巧,「你要買啲圓啲,呢個太尖」、「買榴槤千祈唔好買瘦長的,三尖 8 角,左一舊,右一舊, 最好」、「咁窄身,正常係冇乜肉,要脹身先有得食,留返曬乾做榴槤乾"算"吓味⋯」、「咁長,應該無乜肉」。不過也有網民質疑圖片的真偽,「食剩個殼都影嘅你?」

【相關報道】老麥新餐肉薄餅被批「中伏」 網民:仲衰過港式麵包舖嘅 Pizza【下一頁

【相關報道】雜錦魚生飯內含「冬菇」算中伏嗎?  網民解釋:冬菇係漬物【下一頁

即刻用 App 睇更多產品開箱科技影片> https://bit.ly/3wBb2QV

Source:Facebook @ 巴打絲打「00九吹專區」Facebook Club

Page 1 of 13