網民質疑住公屋未必係「人生贏家」 與私樓比較反問:有能力真係會揀公屋?

| 徐慧兒 | 28-04-2021 18:01 | |
網民質疑住公屋未必係「人生贏家」  與私樓比較反問:有能力真係會揀公屋?

香港地少人地,不少人認為有「瓦遮頭」已算不錯,甚至有網民曾表示「住公屋就係人生贏家」。不過近日有女網民在網上討論區上,詢問到底住公屋還是住私樓好,她認為雖然公屋的租金便宜,但是卻有機會遇上質素參差的鄰居、居住環境衛生欠佳等問題。所以她認為如在能力許可的情況下,寧願選擇每月「供樓」也不願住公屋,甚至更因此問題詢問一眾網民意見。

  • 在香港,不少人認為有「瓦遮頭」已算不錯
  • 港女在網上討論區分析住私樓與公屋的比較
  • 表明自己寧願選擇每月「供樓」也不願住公屋

港女在網上討論區中以「到底住公屋係咪真係人生贏家?」為題,表示聽過不少人表示「住公屋就係人生贏家」,自己當年住公屋時,的確並無太大感覺,因沒有可比性。但當長大搬出來居住私人樓後,便覺得兩者的差距甚大,突然對「住公屋就係人生贏家」此話不敢認同。

她形容住公屋的鄰居質素相差甚遠,「要有心理準備八成鄰居都係新移民同南亞(裔)人」,而且「痴線佬變左基本野,唔住係你附近係你好彩」;不過也表示,「私樓唔係冇痴線佬,但機會率相對低好多,又唔會咩人都可以入到你幢樓」。此外,她覺得連公共地方的衛生也一樣,「公屋幾乎日日見到𨋢入面有垃圾、走廊成日有食物漬、後樓梯一定搵到啤酒罐」。所以她認為雖然公屋租金便宜,但換來的條件也相差甚大,她始終認為鄰居的質素較為重要。

她續指,原本想置業的朋友,近日成日抽到公屋,即時表示「冇哂壓力好爽,應該一世唔會搬」。對此,她仍覺得如有能力「買樓上車」的話,相信不少人也會希望有一個較好的居住環境,「唔會滿足住公屋」,所以便有所保留地詢問一眾網民「想知有得揀有能力係咪真係都會揀住公屋」。

帖文一出,引來不少網民留言,雖然的確不少網民認同樓主所指公屋的衛生環境較差,鄰居的質素也會有所影響;不過有網民卻指出現實,「都喺一個住嘅地方,冇話咩揀唔揀」。同時有網民亦表示其實私樓也分很多種,「有得揀又想生活質素好啲一定係私樓。唔係殘殘舊舊個啲,係要有會所個啲。殘舊個啲,不如住公屋仲可以平啲添」、「新落成公屋就黎可以同私樓/偽豪宅相比」、「私樓都要睇幾大間架,大間又供到隻狗咁,要節衣縮食,住100尺龍床盤,我不如住幾百尺公屋,留返啲錢去玩好過」。

【相關報道】母建議一家六口夾錢買樓  公屋男擔心錢銀問題致家庭失和
下一頁

【相關報道】公屋男帶女友「見家長」 母建議婚後搬入現住公屋嚇親未來新抱 【下一頁

即刻用 App 睇更多產品開箱科技影片> https://bit.ly/3wBb2QV

Source:Lihkg

Page 1 of 13