借錢炒狗狗幣蝕錢欠債 連登巴打:一邊流淚一邊沽貨

| 何兆洋 | 26-04-2021 18:39 | |
借錢炒狗狗幣蝕錢欠債 連登巴打:一邊流淚一邊沽貨

近年虛擬貨幣備受各界關注,除了為人所知的 bitcoin 比特幣,曾經被特斯拉(Tesla)創辦人提及的狗狗幣(Dogecoin),早前亦大幅爆升。不過日前有網民在連登討論區發帖,勸大家不要炒狗狗幣。

  • 網民看到狗狗升至 0.4 美元,就借錢買入 5 萬粒,不料「跟手就直線向下」
  • 他稱「啱啱先一邊喊住一邊放緊自己嘅 dogecoin,而家就 30 歲仲有成幾萬蚊債,個人好無助」
  • 他解釋自己以為狗狗會下跌到 0.1 美元,打算到時補回持貨,「點知今日仲升咗」

【相關報道】

最近狗狗幣價格備受關受關注,在 1 年內由最低的 0.0023 美元,一度升至 0.4377 美元,然後又插水下跌,現時為 0.26 美元。

發帖網民表示,自己本身失業,但有相當的現金,他稱:「見 dogecoin 個市爆緊,就係 5 毫紙 hkd果陣入咗一萬粒。」之後他賺了幾千元之後就放掉。早前他看到狗狗升至 0.4 美元,就借錢買入 5 萬粒,不料「跟手就直線向下」,稱「啱啱先一邊喊住一邊放緊自己嘅 dogecoin,而家就 30 歲仲有成幾萬蚊債,個人好無助。」

借錢炒狗狗幣蝕錢欠債 連登巴打:一邊流淚一邊沽貨

有人問樓主何不 Strong Hold,他解釋自己以為狗狗會下跌到 0.1 美元,打算到時補回持貨,「點知今日仲升咗」。樓主又稱「而家見到柴犬就嬲,秋田犬都係」,「之前覺得 Dogecoin 個 icon 好得意先買,而家望返惡心至極」。他更指自己沽貨後,曾落樓去便利店買飲品,「諗起自己仲有債喺身,就將包嘢放返落雪櫃,喊住咁出門口」。

至於其他網民則表示:「唔係唔可以炒,而係唔好借錢炒,同埋承受唔到損失就唔好 all in,一樣咁高風險嘅嘢」、「跟風炒預咗架啦,無長期持貨預備,失業仲借錢炒當買教訓,如果仲想追數分分鐘輸死人」、「咁急放做咩,反正都蝕緊,等耐啲反彈」等。

【相關報道】

Source:lihkg

Page 1 of 14