擅自夾走男友碗中墨丸激嬲對方 港女發文求救「點搞」

| 徐慧兒 | 23-04-2021 15:54 | |
擅自夾走男友碗中墨丸激嬲對方  港女發文求救「點搞」

人與人之間相處,最重要的便是「尊重」,情侶間相處亦然。近日一名港女在網上發文表示,自己日前與男朋友一起食車仔麵時,未得對方同意便夾走了其碗中的墨魚丸,當時男朋友已經「黑晒面」。飯後男友更自行離去,翌日對方仍然未消氣,所以港女不禁向網民求救「點搞」。

  • 人與人相處最重要的便是「尊重」
  • 一名港女日前與男友用膳時,未經對方許可便從其碗中夾走食物
  • 男友當時已經表露不滿,翌日仍未消氣,港女網上求救「點搞」

港女在網上討論區上以「為咗粒墨魚丸同我嗌交?」為題,分享自己日前與男友一同去食車仔麵,男友點了「墨丸、雞翼、豬腸、生菜」配油麵;自己則點了「豬皮、冬菇、生菜」配公仔麵。進食期間,她看到男友碗中的墨魚丸非常吸引,便在未有詢問對方的情況下,自行夾走該粒墨魚丸。當時男友已發出「嘖」一聲以示不滿,馬上「黑晒面」,之後更問樓主「做乜嘢」。但由於樓主當時非常理所當然地從他的碗中夾走食物,並自然地放入口中,所以待男友問自己「做乜嘢」之際,墨魚丸已經在其嘴邊,她形容「我唔敢出聲又唔敢咬粒丸 ... 大概對視咗 3 秒鐘」。

其後男友繼續進食,她才敢咬下墨丸。事後樓主才得知自己夾走的原來是男友碗中最後一粒丸,猜測對方或因此而生氣。飯後男方自行離去,樓主則默默地跟在後方。到翌日,即發文當日,樓主表示還感覺男友「好似好嬲咁」,詢問一眾網民「點搞」。

帖文一出,有網民建議「你買外賣去佢屋企附近請罪,請返佢食墨魚丸啦。應該唔會嬲你嘅?不過下次都係君子不奪人所好,想食就問咗先,有時你冇問過人就拎人哋啲野都會嬲。」之後樓主補充表示男友平時也會夾自己碗中的餸菜,認為「情侶間無咁計較」,不過經過是次之後,認為「都係要尊重返大家」。同時有網民亦提議,「氹翻佢!!同 say sorry 之後請佢食多次」,樓主表示自己已經試過,但對方表示「唔要,無胃口」。

同時也有網民認為樓主男友太小器,「係咪得我一個覺得好小事,點解要嬲」、「如果我男朋友為咗啲咁小嘅事同我嗌交我會嬲番佢轉頭!不過我哋平時食嘢都會 share 所以應該唔會出現呢個問題」。不過也有網民認為此事並非男友小器,「我覺得唔小器,如果假設嗰一日有好多晦氣事,諗住食好嘢獎勵自己,將最好味嘅留喺最後一啖,結果俾人食咗,我真係會喊出嚟」、「就算係屋企人都會問下得唔得先,基本禮貌」。

【相關報道】情侶長期凌晨吵架嘭門  鄰居難忍貼通告勸二人盡快分手【下一頁

【相關報道】打機忘記白色情人節 女友貼衛生巾「封印」電腦【下一頁

想睇盡全城最 Hit 科技生活影片,請即【按此】瀏覽同埋 subscribe ezone.hk 嘅 YouTube channel

Source:Dcard

Page 1 of 14