網傳兒子迫母親分家拆屋 賣樓分$300 萬斷絕關係

| 徐慧兒 | 15-04-2021 14:08 | |
網傳兒子迫母親分家拆屋  賣樓分$300 萬斷絕關係

網上流傳一組照片,疑是兒子「拆屋」強迫媽媽賣樓分身家。圖中可見一個單位內被人惡意破壞致凌亂不堪,牆上更寫有應是子女寫給母親,內容大概提到要求母親「賣樓」套現,再要求分取 300 萬元,之後「各行各路」。不過網傳的圖片事發地點時間不詳,此事引起大量網民熱論。

  • 網上瘋傳照片,疑為兒子「拆屋」強迫媽媽賣樓分身家
  • 圖中可見單位牆上寫上字句
  • 引起大量網民熱論

照片在 Facebook 多個群組上瘋傳,單位內一片凌亂,地上滿佈雜物碎片,屋內的枱燈、電視均被推倒在地上,而櫃桶也有被拉開和翻找過的痕跡。

相中除了可見被嚴重搗亂外,客廳的牆上也寫有字句,「To 老媽,我想你應該還不是很明白。我不是在外住到 6 月份,我係要分一半房屋的價錢 3 百萬。之後過我自己的生活。我不會回來的了。」、「我要嘅係尊重,對自由、尊嚴、平等嘅待遇。自己的私人生活工作,都與你和任何人無關」。

照片傳出後,已引來大量網民熱論,不少網民均表示涉事的媽媽看到子女留下牆上的一番話,應該會心痛不而,「係咪畀父母由細縱到大嘅孝子呀?」、「實在不能想像過位母親而家的感受。」、「媽媽應該好心痛」、「生啲咁嘅仔,賣樓後一蚊都唔會畀佢」、「錢都唔及親情,真係咩人都有」。

亦有網民靠相中情況及牆上字句猜測事件來龍去脈,「叫得阿媽做『老媽』,個仔都應該有返咁上下年紀,重要寫得咁理直氣壯要分錢,可能係有份供但層樓冇個仔名,而『老媽』就死都唔肯賣樓。純靠估。」、「講得係尊重的問題,就唔係純粹錢銀啦,外人點會清楚。咁樣都未算拆屋,只係發脾氣。我以前聽講有人係每幅墻甚至每塊瓦仔都打碎」、「一家唔知一家事,我就唔會咁下判斷囉」。

【相關報道】奶奶「踩場」發帖向未來新抱派定心丸?  強調得一個仔但堅決不做「野蠻奶奶」 【下一頁

【相關報道】小一生謊稱學校放假曠課!港媽怪罪外傭「甩漏」被網民圍插【下一頁

想睇盡全城最 Hit 科技生活影片,請即【按此】瀏覽同埋 subscribe ezone.hk 嘅 YouTube channel

Source:Facebook @ 傑出男公關

Page 1 of 11