TVB《開心大綜藝》王祖藍翻炒扮鬼扮馬 網民彈「睇得好尷尬」

| 蘇家華 | 12-04-2021 12:29 | |
TVB《開心大綜藝》王祖藍翻炒扮鬼扮馬  網民彈「睇得好尷尬」

TVB 全新綜藝節目《開心大綜藝》已於昨晚(11 日)8 時 30 分首播,為該台《超級綜藝 隆重登場》的節目之一。不過,有網民看了這節目,再見到王祖藍、阮兆祥等藝員翻炒扮鬼扮馬路線,分別扮盡特首林鄭月娥、衞生署衞生防護中心傳染病處主任張竹君醫生時,不禁表示「睇得好尷尬」,笑不出聲者不計其數。

  • TVB 全新綜藝節目《開心大綜藝》已於昨晚(11 日)8 時 30 分首播
  • 網民看了這節目後,不禁表示「睇得好尷尬」
  • 更有網民指「直頭返咗盧海鵬年代 EYT 咁」

【相關報道】The Rock 計劃選總統?民調支持率達 46%【下一頁

昨晚(11 日)首播的 TVB 全新綜藝節目《開心大綜藝》,再有王祖藍、阮兆祥等藝員翻炒扮鬼扮馬路線,分別扮盡特首林鄭月娥、衞生署衞生防護中心傳染病處主任張竹君醫生,亦另有陸永扮演港大微生物學系講座教授袁國勇,而王祖藍也不忘自抽「留意到部分境外傳媒對我嘅言論作出抹黑同故意扭曲」,自信 TVB 改革後,會有另一番新景象。

過往 TVB 綜藝節目中的扮鬼扮馬環節確實深受觀眾歡迎,可是來到 2021 年的今日,網友們一致表示「唔收貨」,大罵「睇到好尷尬」、「完全唔知佢做咩,OnX 當有趣」、「完全唔好笑,真係搞唔掂」。甚至有網民直言「坐附近啲阿伯阿婆都識得話又係玩呢啲嘢」、「不如播返 10 年前啲綜藝咪算囉」、「直頭返咗盧海鵬年代 EYT 咁」、「連個名都要抄亞視」。未知大家昨晚又有否收看這節目呢?

【相關報道】《尋人記》30 年前英皇書院「電腦王子」 少用社交平台注重私隱【下一頁

【相關報道】TVB 任命「獎門人」曾志偉任副總經理 王祖藍擔任首席創意官【下一頁

想睇盡全城最 Hit 科技生活影片,請即【按此】瀏覽同埋 subscribe ezone.hk 嘅 YouTube channel。

Source: lihkg, TVB Facebook

Page 1 of 12