去友人家打邊爐被要求夾錢 港女斥主人家「肉酸」網民意見兩極

| 徐慧兒 | 08-04-2021 13:51 | |
去友人家打邊爐被要求夾錢  港女斥主人家「肉酸」網民意見兩極

受邀上朋友家中食飯,是否需要「夾錢」呢?日前,一名港女在網上討論區大呻,友人邀請上門「打邊爐」,其後對方卻要求眾人「夾錢」購買食材。港女在帖文中直指對方行為「小家」、「肉酸」,甚至更因而認定對方重視金錢多於朋友,惟大多網民卻對樓主的說法不敢苛同。

  • 一名港女被友人邀請到其家中打邊爐,事後主人家要求眾人「夾錢」
  • 港女認為主人家此舉「小家」、「肉酸」
  • 網民反應意見兩極

樓主在網上討論區中以「如果朋友邀請你去佢屋企,講到明要夾錢」為題,表示自己近日被朋友邀請到其家中打邊爐,不過對方在購買食材後卻要求眾人「夾錢」。樓主對此感到非常愕然,形容友人「講到出口有啲肉酸」,又表示如果是自己主動邀請朋友到家聚會,不會要求朋友「夾錢」,因「自己唔好意思」。

樓主續指,由於朋友們早已約好時間,加上聚會人數不多,如果缺席的話或會導致其他朋友也無法打邊爐。樓主事後更指,自己是首次遇到主人家「開聲話夾」,坦言感覺對方相比起珍惜與朋友相聚的時光,更加看重金錢。

帖文一出即引來不少網民熱論,雖有網民認同樓主看法,「我做唔出咁小家。可能佢好手緊」、「我自己都係,請人去自己家食飯,人地話買嘢上嚟都會話唔使,做唔出邀請人又要人夾番錢」。

不過亦有網民對樓主的說法不敢苛同,「完全唔覺得有問題,食嘢夾錢係最正常不過嘅事」、「事前講清楚幾好, 你可以選擇去定唔去」、「正常朋友聚會,都預咗要夾錢㗎啦!唔通為咗食餐免費飯先聚?」、「如果請就開心啲,但如果事先講明要夾錢,你情我願,無問題」、「食嘢夾錢好正常! 雖然我唔使人夾,但其實有啲人好老奉! 均真啲好」。

【相關報道】小五兒被女同學邀請入「約砲群組」  台灣媽媽崩潰:這世界怎麼了?【下一頁

【相關報道】幼童搭小巴獨佔座位父母拒付費  網民斥:佔位俾錢天公地道【下一頁

想睇盡全城最 Hit 科技生活影片,請即【按此】瀏覽同埋 subscribe ezone.hk 嘅 YouTube channel

Source:親子王國

相關文章

Page 1 of 11