【好人好事】輪椅老人搭的士主動付附加費 老實司機婉拒獲暖心答謝

| 梁綺文 | 02-04-2021 16:28 | |
【好人好事】輪椅老人搭的士主動付附加費  老實司機婉拒獲暖心答謝

不少港人都遇過不老實的「黑的」,結果被亂收費十分不愉快。日前就有的士司機在 Facebook 專頁「的士司機資訊網 Taxi」出帖,分享遇上輪椅乘客的經歷。最後更因爲自己老實,所以獲得對方暖心答謝,十分窩心。

  • 有的士司機分享,表示遇上輪椅乘客對方主動讓他收多 $5 輪椅錢,但他就誠實婉拒
  • 最終,對方道謝後還是特地放低 $15,讓他十分感恩
  • 不少網民都留言大讚樓主好心,有司機亦解釋:「乘客賴以行動既輪椅不能收(錢),冇人坐既輪椅同 BB 車可以收。可惜有為數不少既乘客都唔知。」

【相關報道】【好人好事】的士司機多收$40 用盡方法退款 正直舉動獲乘客大讚兼「獎勵」【下一頁

樓主表示,早前載到一位坐輪椅的老人與他的女兒,落車時咪錶顯示 $65。這時候,老人的女兒就主動讓他收多 $5 輪椅錢,但樓主就婉拒,表示:「輪椅係唔收錢架!有老人傷殘人坐緊係上面唔會收!」對方回答:「啲司機次次都收!」但樓主就強調:「冇人坐嘅就會收!」不過,對方道謝後還是特地放低 $15。讓樓主開心地表示:「啲客咁樣比法,好快夠錢去日本旅行!」

不少網民都留言,大讚:「你好心,所以有好報!好司機遇上好乘客」、「師兄都係一個好好嘅的士司機,做返一個正常有禮貌嘅人,往往都有所得著」、「又係一個互相尊重的例子,社會係需要更多這種令人開懷的訊息」、「司機態度好通常都比貼士的」亦有網民講述親身經歷,指:「我婆之前用輪椅,每次都有收,收已經事少,係好多司機見我地截車都扮睇唔到,或即冚旗唔載客,試過一個鐘頭都冇車肯停」、「朋友輪椅每次都收,繁忙時間司機見佢截車都扮睇唔到,而家都直接 call 上到輪椅既車算。」

其他的士司機亦留言補充,說:「BB 車收錢係道理,唔收係人情。傷健輪椅收錢果啲叫_街,遲早個司機斷腳」、「運輸處張紙以前寫 BB 車唔收,現在那張寫明要收,輪椅就唔收」、「乘客賴以行動既輪椅不能收,冇人坐既輪椅同 BB 車可以收。可惜有為數不少既乘客都唔知。」以誠相待,以禮相處,雙方都更開心呢。

【相關報道】醉酒女以 2 萬元卡地亞錶付$78 車資!的士司機欲交還結局超驚喜【下一頁】​​​​​​​​​​​​​​

【相關報道】​​​​​​​的士司機新年載客派 $10 利是!驚喜反獲外籍客 $500 回禮【下一頁】​​​​​​​

想睇盡全城最 Hit 科技生活影片,請即【按此】瀏覽同埋 subscribe ezone.hk 嘅 YouTube channel。

Source:的士司機資訊網 Taxi

Page 1 of 14