女友沉迷 Staycation 變「Selfcation」?港男斥:我冇份玩又要我畀錢

| 梁綺文 | 02-04-2021 13:05 | |
女友沉迷 Staycation 變「Selfcation」?港男斥:我冇份玩又要我畀錢

疫情下無法出國,不少人都愛上在酒店 Staycation。但原來 Staycation 已經過時了,有人更開始推崇「Selfcation」,一個人到酒店居住表示可以「學習自己獨處時間」、「學識自己同自己溝通」。一名港男日前就在討論區投訴,指女友「Selfcation」要他埋單,不禁怒斥對方自私:「我冇份玩又要我畀錢!」

  • 港男抱怨女友玩「Selfcation」要他埋單,不禁怒斥對方自私:「我冇份玩又要我畀錢!」
  • 樓主指「Selfcation」一個人住酒店,參加 workshop 連晚餐價錢玩 2 日要 $7,000 至 8,000
  • 不少網民都認同樓主,又表示:「呢啲 Staycation 真係害死人,仲貴過去旅行」

【相關報道】IKEA 推「復活節 Staycation」評價超爆笑 萬呎室內迷宮兼有肉丸 buffet【下一頁

樓主表示不明白 Staycation 有什麽好玩:「拎兩件衫,洗一大筆錢,去住酒店,再洗一大筆錢叫 room service,點解唔留多啲錢,下次去旅行洗多啲?」但他無奈表示女友喜歡,所以沒有辦法。不過近日她的女友就愛上了「Selfcation」,自己一個到酒店住還參加 workshop,連晚餐價錢玩兩日就已經要 HK$7,000-8,000。更離譜的是,她的女友竟要他幫手埋單。結果,他憤怒地表示:「想要 Chill 想要休息自己俾錢呀?我又冇份玩,佢又要我俾錢?家下啲女人真係唔係都咁自私?」

帖文引來不少網民留言,有網民認同樓主,表示:「點解佢要玩,要你俾錢?女朋友又唔係老婆」、「呢啲 Staycation 真係害死人,仲貴過去旅行」、「佢一係當你係兵,一係就有公主病屋企大把錢而你永遠都高攀唔起」。亦有網民提醒:「你女友應該係 staycation 不過唔係同你」、「你小心佢同另一條仔去」、「當日上去送啲驚喜囉,話唔定你會有驚冇喜」。大家又怎樣看「Selfcation」呢?

【相關報道】港女 Staycation 鬧職員不講生日快樂!生日暖爸平反:我住得好開心【下一頁

【相關報道】【IG 奇聞】女同事 Staycation 與「新男友」共浴? 誰料男角竟是 17 歲弟弟【下一頁

想睇盡全城最 Hit 科技生活影片,請即【按此】瀏覽同埋 subscribe ezone.hk 嘅 YouTube channel。

Source:香港討論區




Page 1 of 13