杜汶澤諷「百萬擂台戰」小丑打交!鍾培生千字文反擊演變網上罵戰

| 梁綺文 | 25-03-2021 12:55 | |
杜汶澤諷「百萬擂台戰」小丑打交!鍾培生千字文反擊演變網上罵戰

早前,鍾培生與林作的「百萬擂台戰」成功打響,雙方亦公開簽約準備在 9 月決戰。其後,杜汶澤在個人 Facebook 分享報道,並嘲諷拳賽是「小丑打交」。結果引來鍾培生以千字文反擊,並列舉數據質疑杜汶澤的 OTT 平台「喱騷」會做唔住。其後,杜汶澤就再次於 Facebook 出帖回應兼辱罵對方,引來不少網民「食花生」。

  • 鍾培生與林作的「百萬擂台戰」成功打響,杜汶澤其後嘲諷拳賽是「小丑打交」
  • 鍾培生出千字文回應,當中評價了杜汶澤的「喱騷」,嘲說:「輸 X 死佢呀!」
  • 杜汶澤很快火力全開以粗口文辱罵對方,而鍾培生則回應:「未得閒 X 你」

【相關報道】【百萬擂台戰】鍾培生.林作簽訂合約 本周五 YouTube 直播記者會【下一頁

最初,杜汶澤出帖嘲諷「百萬擂台戰」說:「有多餘錢,你會去睇有誠意嘅《一秒拳王》,定還是小丑打交?三萬蚊?過夜呀?你估你係雞呀?」之後鍾培生就在 Facebook 出千字文反擊,表示:「唔係小丑打交,係慈善企業家打小丑」。他又列出多項數據評價杜汶澤的「喱騷」,並在文末嘲說:「因為佢個 show 成功,有好多 friend 叫佢我哋一齊搞個 platofrm la,tvb 無架啦,咁佢 ego 大就去試,戇 X 輸 X 死佢呀!」

而杜汶澤很快就作出回應,火力全開以粗口文辱罵對方:「鍾培生下話?企 X 開啲啦~」最後又自嘲:「我無我老婆咁有文化,講完。」而不少網民都在帖文下留言支持,說:「老細息怒」、「時刻都咁精警,句句都咁窩心」、「Well said」。有人又笑說:「你真係娶咗個好好嘅老婆,邊得嚟咁好家教㗎!」雖然鍾培生之後都有回應,但火力就略嫌不足,只是簡單表示:「未得閒 X 你,等我無乜新聞量又要宣傳嘅時候再比你抽下水,你有 d 知名度放心我會陪你玩下。」不知會否有後續發展呢?

【相關報道】亞視有意直播鍾培生林作百萬拳擊擂台戰!笑指:只怕佢哋打唔成【下一頁

【相關報道】林作拍片狠撕鍾培生百萬拳擊賽合約 嫌棄中文合約:咩鬼律師寫?【下一頁

想睇盡全城最 Hit 科技生活影片,請即【按此】瀏覽同埋 subscribe ezone.hk 嘅 YouTube channel。

Source:杜汶澤Derek Cheung

Page 1 of 13