失業港女見工被 HR 故意刁難 問情境題被揶揄不如繼續失業

| 徐慧兒 | 16-03-2021 14:03 | |
失業港女見工被 HR 故意刁難  問情境題被揶揄不如繼續失業

新冠肺炎下經濟不景,不少人都因此而失業。不少公司在面試新人時,也會提出不同的情境題來考驗求職者的應變能力。近日一名失業港女在討論區中大呻自己在見工時大感受辱,指面試當日,對方疑用一條情境題存心刁難,不單語氣惡劣,更對自己冷嘲熱諷,甚至揶揄自己不如繼續失業,使雙方差點要吵架收場,使她不禁批評「見工見到咁我都係第一次,一啲尊重都冇!」

  • 疫情下經濟不景,不少人均面臨失業
  • 有求職者在求職時指被面試官以情境題刁難
  • 使她不禁怒斥「見工見到咁我都係第一次,一啲尊重都冇!」

樓主在網上討論區以「去見工好似畀人侮辱咁」為題,稱自己早前到一間中介公司面試,她形容面試官為一名中年男人,「唔肯定係咪 HR,口氣似老細」。她表示當日正常地完成自我介紹後便「嚟料」,並以情境題考驗自己:


面試官:如果聽日有個大 Project 要交,臨時個客有嘢要改,你嗰晚又要睇演唱會,你會點做?
事主:如果唔大改,朝早返嚟改
面試官:萬一你改唔切呢?
事主:咁我唔睇演唱會改
面試官:你啱先唔係咁講㗎喎!
事主:咁請問係你嘅話,會點做呢?
面試官:哈哈哈!咁要問你自己啦!



















其實事主當時已有向對方表示自己雖然失業,亦有向對方表明失業期間一直有充實自己。誰料,對方卻揶揄自己:「咁開心,不如咁樣繼續落去啦,哈哈!」對此,事主大感被侮辱,認為面試官所提出的情境題是故意刁難,更稱「啲語氣臭到好似我求佢比 offer 我咁」。雖然她也明白自己作答情境題時表現未必是最好,但對方的態度更讓自己心生不忿,直言:「黐線!見工見到咁我都係第一次,一啲尊重都冇!到而家我都唔明係咩心態!」

對此經歷,不少網民留言,有網民表示面試時可反映出公司的部分的情況,認為事主未有被取錄或是好事,亦有網民提出各種應對方法供樓主參考,「你應該一開始就答唔 X 睇演唱會,Interview 都係交戲嘅姐」、「吓,我都唔睇演唱會嘅,我最鍾意返工,因為返工係我嘅訢求」、「我會唔睇,飯都唔食即刻返嚟改,演唱會飛最多都係幾舊,為公司損失幾舊我亳無怨言,就算為公司付出所有,付出我所有身家,我都在所不辭!我真係好鍾意返工!世界末日我都會返嚟改。」

【相關報道】港男借錢替母醫病負債十幾萬  後發現母親竟有 2 層樓在手?【下一頁

【相關報道】抱怨母親要求上繳一半電子消費券!失業男呻:就嚟食飯都有問題【下一頁

想睇盡全城最 Hit 科技生活影片,請即【按此】瀏覽同埋 subscribe ezone.hk 嘅 YouTube channel。

Source:Lihkg

Page 1 of 13