女友用$230 買一張姜 B 咭激嬲男友 網上炒至$1000 一套都有人買?

| 陳諺婷 | 05-03-2021 17:20 | |
女友用$230 買一張姜 B 咭激嬲男友 網上炒至$1000 一套都有人買?

姜濤的威力實在太強勁了!最近麥當勞邀請全城最 hit 的姜濤成為代言人,更將其中一個餐命名為「姜B餐」,一個餐送三張卡仔。大量女粉絲為之瘋狂,誓要儲齊一套卡仔。討論區有位人家的男友就投訴女友胡亂洗錢,竟上網用 $230 買一張「姜B卡」。怎料女友回應自己已經「買得平」,上網炒到 300 幾元一張!直頭激死男友。

麥當勞推出的 80 元「姜B餐」,隨餐附送 3 張姜濤個人獨照卡,部分更是限量簽名閃卡,所以要儲齊一套並不易!小編在拍賣網發現,一整套「姜B卡」已炒到 $1000 一套 6 張!普通卡要 80 元,限量閃卡更要 250 元,都照有人買!極瘋狂!

雖然男友就覺得女友亂洗錢,覺得平時買名牌手袋都叫有價值,但一張卡仔竟要 $230,實在太貴。不過女友一於懶理男友投訴,更表示自己已經「買平了」!網民反應兩極,有人表示「唔識欣賞但如果係用自己賺嘅錢買唔係勁冇節制咁冇咩問題喎⋯」覺得只要是用自己錢,就應尊重她。有人又表示:「姜佢老x B咩 日煩夜煩」「痴線㗎?為咗要張咭食一個難食嘅餐要差唔多 100蚊,重點就係咁X貴,我寧願去食放題/自助餐好過啦!」

【相關消息】朗豪坊5大動漫專區 BANPRESTO EXPO【直擊】  【下一頁】

【相關消息】芫荽粉絲請進! 荃灣酒樓推芫荽點心系列   【下一頁】

想睇盡全城最 Hit 科技生活影片,請即【按此】瀏覽同埋 subscribe ezone.hk 嘅 YouTube channel

Source: 香港討論區

相關文章

Page 1 of 11