第三胎跟奶奶姓可獲一層樓? 港媽拒絕卻被指「不為 BB 著想」

| 徐慧兒 | 26-02-2021 18:56 | |
第三胎跟奶奶姓可獲一層樓?  港媽拒絕卻被指「不為 BB 著想」

大部分華人社會,孩子一般都會跟父親姓,不過近日有一名三孩媽媽在 Facebook 群組上大呻,自己在懷有第三胎時,奶奶提出讓腹中胎兒跟自己姓,更會因此贈送一層樓給孫兒。樓主當時反應是第一時間拒絕,卻被奶奶反斥自私。樓主至今仍不時會自責地反問「自己係咪好自私」。

  • 奶奶要求媳婦的第三胎跟自己姓
  • 表示會贈予一層樓給孫兒
  • 樓主拒絕,反被斥自私

樓主在帖文中表示,奶奶在自己懷有第三胎時要求,如果孫兒跟奶奶姓的話,她會在鄉下分一層樓給孫兒。不過樓主表示奶奶的鄉下屬落後城市,而且認為大仔和二女均是同一個姓,如果孻仔跟奶奶姓的話,做法有欠公平,有「分化」之嫌,所以當時第一時間拒絕。同時更直言「個 bb 係我好辛苦生佢出嚟,點解要攪到好似唔係我生咁」。奶奶聞言後,馬上斥樓主自私、沒有為孩子著想等。雖然至今孩子已經出生並長大,但樓主仍不時會想起奶奶當日訓斥自己自私,「我到宜家都仲係好介意自己係咪好自私」。

帖文引來不少網民留言,不少網民均支持樓主做法,「要跟佢姓叫佢自己生返個啦」、「痴媽根,叫佢自己出去搵人生翻個啦」、「自己生既小朋友當然係跟爸爸姓架啦」、「佢自己一開始又唔生一個細既跟佢姓」。不過眼見不少網民批評其奶奶,樓主才回應指,自己丈夫並非奶奶所出,只是養子,所以奶奶並無生過小朋友。但此回應仍無阻網民斥其行為,「咁佢收養多一個係鄉下咪得」、「收養個同姓嘅,咪百利無害囉」。

第三胎跟奶奶姓可獲一層樓?  港媽拒絕卻被指「不為 BB 著想」
網民留言

【相關報道】維繫婚姻要「洗埋舅仔內褲」? 人夫心淡:這段婚姻我不想努力了【下一頁

【相關報道】【倫常慘案】外祖父母受托照顧2歲孫兒  飲醉酒嫌哭鬧聲太嘈誤殺再燒屍【下一頁

想睇盡全城最 Hit 科技生活影片,請即【按此】瀏覽同埋 subscribe ezone.hk 嘅 YouTube channel

Source:Facebook @ 同住奶奶好惡頂自由討論區

 
Page 1 of 14