準新娘抱怨母親堅持買大灣區樓先可嫁!崩潰哭訴:幾乎因為她分手

| 梁綺文 | 12-01-2021 14:41 | |
準新娘抱怨母親堅持買大灣區樓先可嫁!崩潰哭訴:幾乎因為她分手

不少準新人在籌辦婚禮時意見不合,最後更有可能因此而「結不成婚」。近日有準新娘在討論區出文抱怨,指母親受親戚影響竟要求他們在大灣區買樓,否則「唔畀嫁」。此情況讓她的未婚夫壓力很大,開始懷疑現在是否不適合結婚。

  • 準新娘在討論區出文抱怨,指母親受親戚影響下要求他們在大灣區買樓,否則「唔畀嫁」
  • 事主未婚夫備受壓力,開始問現時是否不適合結婚
  • 不少網民留言建議事主毋須太理會長輩的意見,畢竟結婚後的生活最後由自己決定

【相關報導】新郎臨門反口 8 萬利是縮至 1 萬 新娘傷心拒下車:不結了【下一頁

網民在討論區以「我同未婚夫幾乎因為我阿媽分手」為題出帖,抱怨指本來已經跟未婚夫達成共識不擺酒。本來母親都沒有所謂,但她的阿嬸就質疑:「唔擺酒都要買樓啦!唔通仲癡住屋企咁無出色咩。」又建議到大灣區買樓。結果,事主母親受影響下竟大發脾氣要事主在大灣區買樓,否則唔畀嫁。

事主不解地表示:「本來就無打算係香港以外嘅地方置業,屋企人、朋友、份工都係呢度,無啦啦返咩大陸買樓?我自住咋嘛!加上未婚夫嘅父母年紀大,佢都唔想離兩老太遠。」她的未婚夫備受壓力,開始問是否現時不適合結婚,讓事主忍不住表示:「如果我嫁唔成,都係佢害。」

不少網民留言,建議事主毋須太理會長輩的意見,畢竟結婚後的生活最後由自己決定。有網民亦建議事主以「日後有個照應」為由,說服母親住得近才比較好。大家又覺得呢?

【相關報導】【貼樓嫁女?】家姐未婚大肚母想賣樓送新樓 弟弟不滿:我變成咩都無【下一頁

【相關報導】網傳「重磅新娘」送3851萬嫁妝貼新郎 新郎面無表情引熱論【下一頁

想睇盡全城最 Hit 科技生活影片,請即【按此】瀏覽同埋 subscribe ezone.hk 嘅 YouTube channel。

Source:香港討論區


 

相關文章

Page 1 of 11