【貼樓嫁女?】家姐未婚大肚母想賣樓送新樓 弟弟不滿:我變成咩都無

| 蔡宇軒 | 30-12-2020 16:37 | |
【貼樓嫁女?】家姐未婚大肚母想賣樓送新樓  弟弟不滿:我變成咩都無

原本母親計劃留層樓畀你,結果因為家姐未婚大肚,母親竟想賣樓送新樓給家姐,終引來弟弟不滿兼且大嘆「變成乜嘢都係家姐個肚優先,我就變成咩都無。」引來不少網民留言熱論,更反指弟弟「咪又係擔心自己無咗層樓」。

  • 弟弟吐苦指家姐未婚大肚,母親想賣舊樓送新樓給家姐
  • 計劃留給弟弟的一層樓,將變賣給家姐
  • 弟弟嘆「變成乜嘢都係家姐個肚優先,我就變成咩都無」

有網友在討論區以題為「禮金未傾掂,但家姐比佢男友搞大咗」,指自己家姐性格和善,「好就得人」,更感覺其男朋友「食住」家姐。樓主指本來姐姐跟男友年初已經傾結婚嘢,樓主媽媽開出 15 萬禮金,但男方因禮金問題一直未傾好,更暗指其母親賣女。結果疫情下無得擺酒就一拖再拖,最近家姐更表示自己懷孕有咗。樓主指母親思想傳統,不想家姐大肚擺酒,更想約男方落實結婚的一切,但男方卻懶懶閒,更指生完小孩才結婚也不介意。又續指母親「緊張囉囉孿咗成個幾星期」,更表示要睇樓,為小朋友有好校網,想買跑馬地新樓。

樓主指屋企本身有兩層樓,一層母親自住,另一層現時放租,並計劃於日後留給樓主,但因為現時要買新樓,母親想放售原本留給樓主的一層樓,再買新樓給家姐。因而嘆「變成乜嘢都係家姐個肚優先,我就變成咩都無」,又指「而家勁憎佢條仔」。樓主最後提到與家姐關係 ok,但而家影響到自己將來,可以做啲咩?

有網民就指出層樓係外母出錢買嘅,女婿都唔會對你家姐太差,當為家姐著想;有網民則指「唔應該貼樓嫁女,等你家姐同佢男友自己諗掂佢。」此外,更有網民直言「一切錢作怪。」更罵樓主「扮乜嘢關心家姐,你擔心自己無咗層樓。」此外,亦有網民搞笑地想出妙計,直言叫樓主搵女朋友搞大個肚,到時「內孫勁過外孫多多聲」。

【其他報道】【狠母教仔】港媽掉仔入垃圾桶懲罰? 網民擔心小孩感染病毒【下一頁

【其他報道】P 牌福士連撞「拉利」+「瑪莎」成熱話 富三代鍾培生為涉事 Ferrari 車主【下一頁

想睇盡全城最 Hit 科技生活影片,請即【按此】瀏覽同埋 subscribe ezone.hk 嘅 YouTube channel。

Source:discuss.com.hk

Page 1 of 13