網民對 MSN 被淘汰感可惜 回憶那些年「感覺大家都 Close 啲」

| 蘇家華 | 18-12-2020 17:02 | |
網民對 MSN 被淘汰感可惜  回憶那些年「感覺大家都 Close 啲」

現在大家常用的社交平台有 FB、IG,當中可以出 post、留言及私訊,功能的確相當多元化。不過在十多廿年前的時候,常用的社交平台就叫 MSN,而當中支援功能就簡單得多,只限於跟朋友聊天、玩小遊戲等。最近有網民在網上討論區出 post,回憶那些年用 MSN 的經歷,且對 MSN 被淘汰感到可惜,更提到「如果發展到今日出埋 mobile 版嘅話,我諗好多通訊 app 都未必彈得起」。

  • 近日有網民在網上討論區出 post,回憶那些年用 MSN 的經歷
  • 樓主對 MSN 被淘汰感到可惜
  • 提到「如果發展到今日出埋 mobile 版嘅話,我諗好多通訊 app 都未必彈得起」

【相關報道】SEGA 推懷舊遊戲機模型!90 年代機迷回憶!【下一頁

基本上回憶得用 MSN 的朋友,某程度上都算是加入了「出賣年齡系列」。而當中除了樓主懷念 MSN「UI 簡單、又有小遊戲、又可以震震震,佢嘅收皮都唔知粉碎咗幾多段關係」外,原來都有其他網友留言表示「好懷念果陣 MSN 可以 show 到播緊咩歌、仲可以係 status 叫春」、「好想要返個震人功能同 2P 小遊戲」、「好懷念果時見到鍾意嘅女仔 online 果種喜悅,啲 fd online 同 offline 又會 say 句 hi 同 88,感覺嗰時大家都 close 啲」。不過,此 post 都有網友提到 MSN 並非大家想像中好用,因為當時的 MSN 已成為「播毒神器」,以及可以在 MSN「睇到其他人睇 A 片」。

來到現時 MSN 已成為了歷史產物,有巴絲打都在此 post 認真討論何解 MSN 當年在用家數量甚多的情況下,都會被淘汰。至於沒落原因,有人認為是「當時 Facebook 掘起,搶晒啲客,捱唔捱得住都成問題」、「唔出 app 版 MSN」、「Microsoft 擁有嘅嘢都會變垃圾」、「賺唔到錢又有好多安全問題嘅 software 咪摺咗佢」等。

網民對 MSN 被淘汰感可惜  回憶那些年「感覺大家都 Close 啲」
近日有網民在網上討論區出 post,回憶那些年用 MSN 的日子。

網民對 MSN 被淘汰感可惜  回憶那些年「感覺大家都 Close 啲」
原來有不少網友跟樓主一樣懷念玩 MSN 的日子。

網民對 MSN 被淘汰感可惜  回憶那些年「感覺大家都 Close 啲」
有巴絲打都在此 post 認真討論何解 MSN 當年在用家數量甚多的情況下,都會被淘汰。

【相關報道】海關檢獲 173 套盜版懷舊遊戲機 提醒年代久遠仍存在版權【下一頁

【相關報道】iPhone 12 mini 七大賣點!「The Good Old Days」設計單手操控好輕鬆【下一頁

想睇盡全城最 Hit 科技生活影片,請即【按此】瀏覽同埋 subscribe ezone.hk 嘅 YouTube channel。

Source: lihkg

Page 1 of 12