淘寶鏡頭蓋讓 iPhone X 秒變三鏡 iPhone 12 網民反問:為咗乜?

| 梁綺文 | 02-11-2020 16:48 | |
淘寶鏡頭蓋讓 iPhone X 秒變三鏡 iPhone 12  網民反問:為咗乜?

iPhone 12 推出後,相關的專屬配件亦很快推出市面。近日,有網民就發現淘寶出現了 iPhone 專用的鏡頭蓋,聲稱安裝後即秒變 iPhone 12,而且價格亦不算貴。

  • 網民發現淘寳出現了 iPhone 專用的鏡頭蓋,聲稱安裝後即秒變 iPhone 12
  • 鏡頭蓋有 3 個類似鏡頭的設計,安裝後遠看就像擁有 3 個鏡頭 iPhone 12
  • 網民似乎不太欣賞,反問:為咗乜?

【相關報道】iPhone 12 屏幕、鏡頭及電池必須採原廠零件進行維修【下一頁

網民表示,近日留意到淘寶出現了一種「X/Max 改 12」的爆改神器。只見這是一個適用於 iPhone X、iPhone XR 以及 iPhone XS MAX 的方形鏡頭蓋,而蓋上有 3 個類似鏡頭的設計,然而真正能使用的就只有一個。不過安裝後,遠看就像擁有 3 個鏡頭 iPhone 12,難怪店家指聲稱這個鏡頭蓋能讓 iPhone「秒變 iPhone 12」。

然而網民就似乎不太欣賞,紛紛留言笑說:「咁都有得做假」、「冇錢就咪扮啦」、「個閃光燈咪廢左?」、「呢個好笑」、「用用下甩鬼咗出嚟咪重樣衰」亦有網民反問:「其實點解要甘做」、「用黎呃小偷?」、「為左面子,可以去到幾盡」有網民指出,其實上年推出 iPhone 11 時已有類似的零件出現,大家又覺得怎樣呢?

淘寶鏡頭蓋讓 iPhone X 秒變三鏡 iPhone 12  網民反問:為咗乜?
網民發現淘寳出現了 iPhone 專用的鏡頭蓋,聲稱安裝後即秒變 iPhone 12。但網民似乎不太欣賞,反問:為咗乜?

【相關報道】iPhone 12 系列受歡迎急增產? 富士康賞 5000 人民幣引舊員工回巢【下一頁

【相關報道】iPhone 12 Pro 指數出爐!哪國人民工作 4.4 日就買到?【下一頁

Source:淘寶開心 share




Page 1 of 13