【搭的士難題】短途睇面色.長途又唔過海 網民呻:幾錢車程的士佬先鍾意?

| 蔡宇軒 | 28-10-2020 19:39 | |
【搭的士難題】短途睇面色.長途又唔過海  網民呻:幾錢車程的士佬先鍾意?

截的士按乘客要求載到目的地收錢,看似是簡單易懂的事,但卻讓不少港人處處碰釘,原因之一不是的士司機拒載話唔過海,就是全程車「黑起塊面」對著你,讓你搭車搭得不自在,完全是貼錢買難受。難怪有網民在討論區中大呻,指搭的士短途幾分鐘收 $24 就睇面色;過海長途車成嚿水又唔鍾意;中途車收 $50 至 $60 又嫌三嫌四,更詢問一眾網友「其實幾錢車程啲的士佬先會鍾意?」結果引來一眾網民熱論。 

  • 搭的士搭短短睇面色,搭長途車就拒載唔過海
  • 有網民因此求問「幾錢車程的士佬先鍾意?」
  • 結果引來其他網民熱烈討論

【其他新聞】不滿人事安排購催情激素注入水機 令女同事接連懷孕男同事亢奮?【下一頁

有網民對於的士司機嫌三嫌四,完全是心態問題,覺得世界圍住佢哋轉。更有網民直接指,最好乘客左邊車門上去,放低 $500 再由右邊車門落車,送錢畀佢哋使就最好。亦有網民吐苦水,指自己搭 $24 車費,因無散紙畀 $100 紙幣找續,同樣要受司機面色。

有網民就剖析的士司機的心態之餘,更提出搭的士的方法,指在的士站搭短途最易受氣,原因是司機排咗廿零分鐘,結果得個短途客,所以會黑面唔出奇,要搭短途可以在的士站附近位置截車,受氣機會會大減。另外,為何的士司機拒載過海客,有網民就指出有些司機怕塞紅隧所以拒載,過海時可提出行其他隧道,應會較易搵到車。亦有所謂「港艇」只揸香港島的司機,怕過海後接唔番乘客回港島,因此造成不少司機會拒載唔過海。

另外,有表示自己是的士司機的網民現身回答,指自己揸的士邊度都去,過海九龍新界亦得,但就經常畀乘客問及過唔過海問到煩。此外,該名的士司機更指九龍過海後確係畀班「港艇」司機玩死,搞到十個港島客九個都唔過海,極難先撞到有一個去九龍的乘客。

【其他新聞】【極驚嚇】網民淘寶收「大禮」?速遞包裹藏活生生青竹蛇【下一頁

【其他新聞】初出茅廬封$320 人情被指太少? 新娘母親當眾羞辱指「回唔到本」【下一頁

Source:LIHKG

相關文章

Page 1 of 11