港男批港女不懂做家務「娶嚟做乜?」 網民嘲:娶個工人比較好

| 徐慧兒 | 09-10-2020 14:31 | |
港男批港女不懂做家務「娶嚟做乜?」  網民嘲:娶個工人比較好

不少人至今天仍認為女性需在家做家務、相夫教子。不過隨著時代轉變,女性在社會上的地位亦起了很大的變化,毋須依靠男人,亦能養活自己。不過,近日在網上討論區上就有港男以「其實而家啲女仔娶咗返嚟,佢哋識做啲乜?」為題發帖,認為現今女性失去了照顧家庭的美德。此言論一出,引來大量網民評擊,認為港男「無知」。

  • 不少人至今天仍認為女性需在家做家務、相夫教子
  • 港男在網上發帖問現今女性不懂照顧家庭,為何要娶老婆
  • 言論引來大量網民評擊

港男除了指現今女性「識做啲乜?」之外,更在內文中指她們不但不會「洗衫、煮飯、做家務」,有不少女性甚至連最基本照顧自己的能力也缺乏,指不少港女要求「最好就係個男人乜都幫佢哋搞掂,諗好晒」。因此,他感歎「與其搵個人返嚟,乜都要照顧好佢,倒不如單身」,可以將照顧另一半的時間用於好好照顧自己,這樣豈不是更好?

對此言論,不少網民均認為樓主,需要的並不是一個可以與其共渡餘生的另一半,而是應該「娶個印傭、泰傭或菲傭」。有人更因此而反問港男「你娶老婆就係為咗,有人幫你洗衫煮飯做家務,照顧你?」,他則回答「一齊生活,最少大家都識得做以上嘅基本嘢啦?如果乜都我做,仲要照顧埋佢,要個女人返嚟做乜?」不過言論再次受到評擊,指:「你好似幾十年前粵語殘片啲人講嘢咁?你唔愛佢想同佢搞嘢你做乜娶佢?不如娶個菲律賓傭工」。

港男批港女不懂做家務「娶嚟做乜?」  網民嘲:娶個工人比較好
被網民質疑樓主娶老婆的意義

不過,也有少數網民同意港男的言論指:「有同感!儘管結婚十幾年,感情都好好,但有時都好累好煩,重新選我寧願單身。」、「今時唔往日,真係唔知娶嚟為乜」、「身同感受,好自為之」。

【相關報道】內地孕婦遊泰國被丈夫推落懸崖!大難不死被罵:又沒死報什麼警?【下一頁

【相關報道】未婚夫妻無法就禮金達成共識  女方突跳河冷靜游 2 公里安全回家【下一頁

Source:香港討論區

Page 1 of 13