港媽住海洋公園酒店嫌 check-in 等太久 網民反鬧:三點先食飯然後話好餓?

| 徐慧兒 | 29-09-2020 15:56 | |
港媽住海洋公園酒店嫌 check-in 等太久   網民反鬧:三點先食飯然後話好餓?

本港近日的第三波疫情已相對平穩,不少酒店均推出大量超扺 Staycation 「吸客」。不過近日在Facebook 群組上,卻有港媽以「我比左千八蚊入住海洋公園萬豪酒店住兩日一夜,諗住慶祝小朋友一歲生日,點知係惡夢嘅開始...」為題,大呻自己於酒店內的入住經驗差。而且更在文末呼籲其他家長「有小朋友,千祈唔好去海洋公園萬豪酒店!」。可惜不少網民認為樓主對酒店的「控訴」無理,嘲笑樓主「要求多多」!

  • 本港近日的第三波疫情已相對平穩
  • 不少酒店推出超扺 Staycation 「吸客」
  • 有港媽網上大呻入住海洋公園萬豪酒店經驗差,但遭網民反嘲要求高

樓主表示自己預訂了星期五入住海洋公園萬豪酒店,而酒店表示 3 時方可開始 check-in,因此樓主於兩點多到達時未能辦理入住手續,所以便到餐廳先行用膳。結果到三時多用膳後,已經見到現起有 40-50 人在前台辦理入住手續,樓主表示自己「排左半個鐘,條龍郁都冇郁過」,認為在酒店需要花 1 小時去辦理 Check-in 手續實在不合理。於是樓主便詢問職員未辦理 Check-in 手續,能否讓小朋友先到泳池遊泳,幸好職員也同意,不過由於未有成功「取房」,所以樓主需要帶同所有行李到更衣室,而且過程「超級論盡」!

樓主表示更衣室內可以借用三格更衣室,但當中有兩格的門鎖均是壞的,所以樓主便帶同一架嬰兒車,另加兩位小童在一個又黑又狹小的空間換泳衣,而幾經辛苦換好泳衣後,結果到泳池又是另一條長長的人龍,又要排隊半小時方能入場,樓主直言當時「真係想講粗口」。幸好幾經波折入到泳池後,小朋友也玩得開心,不過樓主則指「泳池設施十樣嘢有五樣嘢係壞咗嘅」。

之後樓主續指第二天帶同小朋友到 playroom 玩耍,職員不斷要求樓主為其一歲孩子佩戴口罩,樓主表示自己已有為其佩戴口罩,無奈一歲小孩會自己「掹走個口罩」,職員眼見樓主不合作,態度已經相當差勁,途中不斷「騷擾」樓主,導致樓主坦言「短短玩嗰大半個鐘頭都好掃興」。

事後樓主大呻酒店既然都能重開泳池,所有住客都可在泳池範圍內可以不戴口罩自由活動,而在一門之隔的 playroom 卻嚴格要求一位一歲的小孩必須佩戴口罩,認為要求不合理,表示「連香港政府都豁免兩歲以下嬰幼兒於公眾地方佩戴口罩,但係你話playroom係私人地方所有人都一定要戴口罩。如果酒店真係咁為公眾人士着想的話,你又開返個泳池?」,最後重申自己為孩子準備的一歲生日之旅體驗非常差勁,所以呼籲網民「有小朋友,千祈唔好去海洋公園萬豪酒店!」,更指「你下次你請埋我去,我都唔會再尼(嚟)」。

而對於樓主對酒店的「指控」,不少網民均大表不同意,嘲笑「大佬你會貪佢1800元好平又食又住,其他人一樣會,咪超多人囉。」、「只可以講你自己屎忽痕!!又要咁多要求!返屋企瞓啦」、「假期人多是必然,以前未有疫情都試過去黃金海岸,DB 酒店兩間排一個多小時..而且帶一歲多BB就真係」,同時更有不少網民表示既然樓主已經兩點多到底酒店,應該那時便開始排隊辦理check-in,而非先到餐廳用膳,斥「比左千八蚊就當自己係貴賓咩」。

港媽住海洋公園酒店嫌 check-in 等太久   網民反鬧:三點先食飯然後話好餓?
樓主的發言被網民吐糟

港媽住海洋公園酒店嫌 check-in 等太久   網民反鬧:三點先食飯然後話好餓?
不少網民認心樓主控訴無理


【相關報道】汪阿姐表揚楊千嬅送美心月餅 網民嘲笑「太 cheap」【下一頁

【相關報道】GYM 友健身無載口罩高談女生 cup 數  女網友長文斥無品性騷擾【下一頁

Source:Facebook @ 家長 Secrets
 

Page 1 of 14