【有片睇】疫情下地產經紀拍片推介樓盤 廣東話唔正慘被網民笑

| 徐慧兒 | 26-06-2020 13:13 | |
【有片睇】疫情下地產經紀拍片推介樓盤  廣東話唔正慘被網民笑

在疫情下,各行各業都想出與疫情前不同的營商方式。而地產業同樣不例外,疫情下客人未必可以親身到單位參觀,所以他們便會拍攝短片,在短片中介紹單位,讓客人可以透過短片挑選合適的單位。不過近日一間地產公司的經紀所拍攝的短片則在網上引來極大回響,而重點並不是她介紹的單位多麼特別,反而是因為她在介紹單位時所說的廣東話不標準,使網民直言「有無朋友可以睇哂,不過忍得到唔笑先?」

  • 疫情下各行各業都想出與疫情前不同的營商方式
  • 地產經紀會拍攝短片向客人介紹單位
  • 一名地產經紀因廣東話不標準而被網民笑

【相關報導】

短片被網民轉發至一個 Facebook 群組內,該名經紀所拍攝的短片總時長約 6 分 30 秒,片中經紀全程以「唔鹹唔淡」的廣東話介紹一個位於司徒拔道 51 號的一個擁有無敵海景的三房單位,而樓主轉發後更直言「 睇左頭 1 分鐘都未 confirm(確認) 到 Lily 姐用咩野話介紹」,更問一眾網民能否看完整段短片而沒有笑。不過,樓主同時亦表示經紀其實想當有心機介紹單位,可見她即使廣東話不流利,亦堅持以廣東話向香港人介紹單位,誠意十足。

短片當然馬上引來大量網民留言及轉發,當中有聽力超人的網民更可為頭一段配上「字幕」,「大家考,Lily 今日睇大家睇樓係司徒百度,午睡一下,煙個胡迪 yen 瓜蟹鏡,馬上景,嘅三房單位,單位晒面2千三百七七七單位放,同事有房租,單位可以公司 $&@“-. , 為妳慳返好多衰,單位唔水療有兩個車為,巧,而家我帶大家睇樓」,同時有網民亦讚經紀即使廣東話不標準也堅持以廣東話錄製短片:「起碼肯講廣東話呀 遲啲全部講普通話時 呢啲都無得你聽」、「我欣賞佢堅持用廣東話,唔會笑佢口音。respect」,更有網民直言短片用於訓練聽力一流。不知大家又能聽懂多少成呢?

【有片睇】疫情下地產經紀拍片推介樓盤  廣東話唔正慘被網民笑
網民留言

【相關報導】

【相關報導】

Source:Fadebook @ 香港人點買樓

Page 1 of 12