【新冠肺炎】飛機座位留用過口罩超缺德 被鬧爆「留晒細菌成機都係」

| 蔡宇軒 | 20-03-2020 16:39 | |
【新冠肺炎】飛機座位留用過口罩超缺德  被鬧爆「留晒細菌成機都係」

新冠肺炎疫情在歐洲持續爆發,各國都開始全面停學,更令一眾在海外留學的留學生湧回香港。之不過,今日 Facebook「飛魚走翅」專頁就瘋傳一張相片,可見到飛機座位後竟遺下用過的口罩,而相中更寫道「你條命就係矜貴,留晒細菌成機都係,但 cleaner 姐姐同其他人條命就唔係命。」

【相關新聞】

此 Post 更直指這班飛機是由倫敦候飛回香港的航班,並指「佢哋唔會同你講自律」、「平日呻完鼻涕都會叫空中服務員徒手幫他們掉垃圾」。此 post 一出,即來引來大量網民分享及留言,有網民指表示曾搭乘其他航空公司的飛機亦有同樣情況,認為留學生「讀咁多書無用」;亦有人擔心擔心清潔工人的健康,指「個個上咗飛機之後好似變咗第二個人咁,個個諗住有清潔工搞掂,一啲同理心都冇。」

雖然有人懷疑是否並非香港人做出此等行為,而是內地人的劣行,皆因亦有乘客可經由航班再轉機回內地。之不過,故勿論甚麼人也好,都應該時刻保持乾淨衛生!

【新冠肺炎】飛機座位留用過口罩超缺德  被鬧爆「留晒細菌成機都係」

【相關新聞】

【相關新聞】

Source:飛魚走翅 @ Facebook

相關文章

Page 1 of 11