巴打叫麥當勞外賣填訂單都要爆粗?網民鬧:外賣仔唔係狗

| 柔之拔 | 16-08-2019 04:46 | |
巴打叫麥當勞外賣填訂單都要爆粗?網民鬧:外賣仔唔係狗

巴打深夜叫麥當勞外賣,填寫訂單備註想要多一些要求,居然遭列入黑名單?網民 Lam SamSuner‎ 日前在面書群組「巴打絲打 Facebook Club」發帖,樓主在帖子表示:「現在宣佈 何先生入咗外賣界黑名單 Foodpanda ubereats D 記都唔會做佢生意,專(尊)重別人專(尊)重自己 外賣仔不是狗 你一世拎外賣 la 無人再送餐俾你」。隨帖子上載一張圖片,目測是一張麥當勞外賣帳單。帳單資料顯示,一名何姓顧客於 8 月 15 日凌晨 1 時 33 分 46 秒訂購了麥當勞外賣,並於訂單備註寫道(以下文字經過處理):

x 你老母臭 x 快 x 啲啊 多個(過)20 分鐘打 x 死你記得呀 x 你老母 死傻 x 外賣仔 

懷疑因為顧客何先生在訂單備註填寫了上述要求,因此遭到包括 Foodpanda、Ubereats、Deliveroo 外賣服務把何先生列入黑名單。

巴打叫麥當勞外賣填訂單都要爆粗?網民鬧:外賣仔唔係狗

對於何先生被列入黑名單,網民紛紛讚好,踴躍留言。有網民表示:「凍_茶,加料栗米麥樂雞(文字經過處理)」、「凍 L 水」、「起佢底」;有網民問:「物唔_係日日係條友屋企門口灑 D 金銀衣紙叫佢收野咩(文字經過處理)」;有網民直斥:「送外賣身水身汗,仲要 Fxxk 人老母咩世界呀?不能知所能謂」。不過,亦有網民認為,這或許是一宗惡作劇。

【精選消息】

【精選消息】

Source:Lam SamSuner‎巴打絲打 Facebook Club

Page 1 of 14