港男轉發「愛的訊息」給女友弄致分手!網民嘲笑:花式自殺

| shiuhk | 14-08-2019 15:01 | |
港男轉發「愛的訊息」給女友弄致分手!網民嘲笑:花式自殺

自從 WhatsApp 等通訊軟件出現「轉發」功能,大家不用每次都手動 copy & paste 後,跟朋友溝通自然方便得多。然而「轉發」功能絕對不能亂用,否則就會像以下這位網民一樣,落得十分淒慘的下場!

【相關報道】

【相關報道】

有網民在 Facebook 分享朋友經歷,說一位男性朋友一腳踏兩船。有一天他跟二奶同時收工,二奶當時發了「收工喇寶寶」、「好掛住你」兩句愛的訊息給他。然而他沒有想太多,貪方便就直接將這兩句轉發給正印女友。結果他的女友即時回覆了一句:「...」,然後就大罵:「分手啦 _ 你老母」,原來因爲「轉發」這個功能,讓他的女友發現了第三者的存在。樓主笑說:「佢仲夠膽死 cap 圖問我點拆 ... 大佬呀 ... 愛因斯坦都幫你唔到啦 ...」

港男轉發「愛的訊息」給女友弄致分手!網民嘲笑:花式自殺
港男貪懶轉發二奶發的「愛的訊息」給女友,被嘲笑是花式自殺。

不少網民亦留言嘲笑說:「真係恥笑呀呢鑊」、「copy 都好過 forward 吖...」、「獨自去偷歡」、「雖然好慘,但真係笑咗出來」、「話佢蠢,唔係扮㗎喎」、「唔好話人敏感,只係別人太懶惰」、「正印反應好快」、「偷食嘅男人,安穩咗就會越嚟越懶」、「花心可以改變,傻嘅無得改變」、「跟手轉寄大婆最後嗰句俾個二奶,咁你就成為人生贏家」、「曲線想被分手,呢招高」、「copy 都懶仲學人溝幾條女」、「請善用複製 & 貼上」、「蠢就唔好偷食啦!」、「咁懶就咪一腳踏兩船,放生正印,專注二奶啦」。

此外,也有網民獻計,說:「話係我老母 send 比我嘅」、「扮 gay 唔 _ 得咩,即刻搵兄弟夾手夾腳啦」、「其實係阿媽嚟姐,即刻打電話同阿媽夾一夾先啦」、「話『你睇吓人哋老婆 send 啲咁嘅嘢俾我同事,你學吓人得唔得啊剩係識講粗口...』」、「求其搵個男仔 fd 擋一擋囉」不知事主最後會選擇怎樣解決呢?

【相關報道】

【相關報道】

Source:on9 仔女同盟Chiwa Pun

Page 1 of 14