自稱港鐵員工分析 7.21 元朗站暴力事件為前線解畫!網民:推到港鐵行出嚟交代

| Kay | 25-07-2019 18:15 | |
自稱港鐵員工分析 7.21 元朗站暴力事件為前線解畫!網民:推到港鐵行出嚟交代

星期日(7 月 21 日)晚發生「無警時份」,大量市民在港鐵元朗站被白衣人士瘋狂攻擊受傷的事件,成為這幾天全城關注的焦點。雖然港鐵 MTR 已在 FB 出 post「強烈譴責暴力行為」,並略提事發經過、控制中心報警時間、列車不停元朗站、關閉元朗站等資料,不過不論港鐵 FB post,以至之後在網上流傳的車長與控制中心對話內容等資料,似乎未能為市民釋除當日元朗站暴打市民事件的疑團,甚至涉事女車長更成為眾矢之的,被全港市民謾罵。有自稱港鐵員工對市民斥「涉事女車長處理不當引致乘客被打」的說法看不過眼,更試以 4 點分析當日慘案,以及認為「我哋前線其實對於管理層嘅解釋亦感到非常憤怒,要怪嘅麻煩大家將個矛頭繼指向我哋嘅高層,直到佢哋肯出來交代清楚責任問題為止。」

【相關報道】

【相關報道】

自稱港鐵員工 4 點分析 7.21 元朗站暴打市民事件:

1)首先,一定係 CC(Chief Controller,TC 老闆)食,就算 TC(Traffic Controller,行車控制)要落清客 order,都要得 CC 同意先可以咁做,呢個絕對唔係 Tcap(Train Operator,車長)自己嘅意思,我希望大家明白。

2)架車就行 ATO(自動駕駛)嘅,佢一對正幕門就會自動開門。到閂門嗰陣而家啲 1900 係 Mod(改裝)咗閂 3 次門都閂唔到,就會長開唔能夠再閂。仲未計畀人拉咗 PAD(車箱入面嘅緊急通話器)係行唔到車,要行出去 reset 先可以行到車。全部都係架車嘅設計問題,出面成班 X 街話要個車長食?有冇搞錯?

3)針對番片段中女車長嗰句「我唔可以講㗎。」其實公司係訓練嘅時候,係有講過所有嘢都係應該有公司公關嗰邊去答,而唔係車長自行去解釋。但昨日如果大家有睇過立場 live 嘅朋友,應該都知道公司嘅所謂公關其實係咩都冇講,講咗等於無講。完全冇話畀大家知其實女車長可以做嘅真係好有限。

4)關於點解車長、站員唔出現幫手嘅問題。呢個亦係公司訓練係有提過,我哋必須喺保證到自身安全嘅情況下先至可以執行職務。我哋唔係擁有合法武力嘅警隊,而我相信有人亦都睇到,當時元朗站入面係有狗嘅,但遲遲都唔出來,咁我想問嘅一個問題係,設立鐵路警區到底有乜嘢用?最需要人幫嘅時候,我哋嘅職員同市民都受唔到應有嘅保護。

自稱港鐵員工分析 7.21 元朗站暴力事件為前線解畫!網民:推到港鐵行出嚟交代
7.21 元朗站暴打市民事件被受全城關注。

自稱港鐵員工分析 7.21 元朗站暴力事件為前線解畫!網民:推到港鐵行出嚟交代
其後港鐵 MTR 在 FB 出 post「強烈譴責暴力行為」,並略提事發經過、控制中心報警時間、列車不停元朗站、關閉元朗站等資料。

自稱港鐵員工分析 7.21 元朗站暴力事件為前線解畫!網民:推到港鐵行出嚟交代
不過有自稱港鐵員工對港鐵就事件的解釋感到不滿,指這樣對涉事女車長不公平外,還以 4 點詳述當日事件。

雖然樓主對於港鐵對事件的處理是憤怒至極,認為不公平對待該名女車長不公平外,更提到「公司一方面同我哋講話唔好將風險擺喺自己身上,有乜嘢上面會幫你頂;另一方面就係個記者會到乜 X 都唔講唔澄清,由得市民大眾咩都唔知繼續插爆女車長,咁樣就叫幫我哋頂??」但不少網民認為處於非常時期可有非常方法處理,並非盲目跟隨公司指引工作,「前線應該至少可以幫手 close gate 隔開市民同黑社會吧......」、「站長更高級,更有決斷能力,都可以叫咪」。

之不過,一眾網友也同意樓主所提「前線員工無罪!公司必須出來解釋」,希望「MTR 公布錄影同完整錄音帶」、「推到港鐵行出嚟交代」,讓大家有更多渠道得知當日事件時序,方能令事情水落石出。

精選網民留言:

  • 要求 MTR 公布錄影同完整錄音帶啦
  • 一齊推到港鐵行出嚟交代
  • 唔想成為高層犧牲品,該負責嘅人點解可以完全冇人指責,但淨係將風向吹向最底層嘅員工
  • 唔係行內人,不過公道咁講,營運一個咁複雜同需要極度穩定嘅系統,一定有好多標準程序畀員工去跟。呢啲標準程序會非常仔細,仔細到要求喺某個情況下、幾多秒鐘內,要㩒邊粒掣去執行某個程序。咁嘅情況下唔會有幾多空間俾車長去判斷同決定,所以好難話車長錯。不過個肥妹黑面又無同理心係黑人憎。
  • 我覺得嗰個狀況下,站入面嘅前線職員報完警快手走去安全位置,盡量幫人走好過。唔係話唔理乘客。但個咁打法已經唔係前線可以控制到,救咗自己先
  • 唔認同,你咁樣係 blame the victim。港鐵公司有咁嘅制度、規矩,車長講等於搏炒,唔講就齋等公司質自己食死貓,對車長完全係唔公平。矛頭應該指向港鐵公司。
  • 唔係講咗又點嘅問題,而家如果一個有良心嘅人,係嗰時候係會盡力諗點幫到受害人,而唔係諗住公司守則唔畀做啲咩
  • 之前金鐘,個車長都講香港加油,我唔會話講咩有用,但係一定唔會叫晒啲乘客落車,最起碼都講番句叫佢哋停手
  • 黑警嘅部分我完全認同。所以要睇番女長車幾時被訪問、被訪問時知唔知成件事來龍去脈。
  • 但係前線應該至少可以幫手 close gate 隔開市民同黑社會吧......無怪過前線,但係好心痛,希望你地有更多應變措施

自稱港鐵員工分析 7.21 元朗站暴力事件為前線解畫!網民:推到港鐵行出嚟交代
一眾網友也同意樓主所提「前線員工無罪!公司必須出來解釋」,不過也認為處於非常時期,可有非常方法處理。

【相關報道】

【相關報道】

Source: lihkg

Page 1 of 13