港客遊韓廣東話買鮑魚致誤會!店主起好殼拒要超無品

| shiuhk | 18-07-2019 14:19 | |
港客遊韓廣東話買鮑魚致誤會!店主起好殼拒要超無品

遊客來香港,大家都希望他們尊重香港文化,那大家到外地旅遊亦應該如此。可惜,近日有領隊出帖表示帶團時遇到一個無理取鬧的香港師奶客,最後忍不住匿名將整件事分享上網公審。

【相關新聞】

一名領隊在 Facebook 專頁「西客之道 Hispitality Secret」出帖,表示近日帶香港團到韓國海鮮市場旅遊。當時客人一家三口在路邊檔買新鮮鮑魚打算即刻食,怎料到付錢一刻就出事。客人突然叫導遊過去幫手評理,表示店主不幫他們蒸鮑魚就不會付錢。他們指出:「佢明明話會幫我地蒸埋,我地先肯買。」導遊跟店主溝通,發現店主原來一早叫他們去賣蟹舖頭光顧,這樣就能順手蒸鮑魚即食,但因為語言不通雙方產生誤會。那問題來了,出現這個誤會,是因為客人聽不懂韓文,但又要用廣東話配合身體語言跟店主溝通,然而店主就只聽得懂韓文,所以雙方根本聽不明對方在說什麼。

但更離譜的是,當誤會解開,客人了解整件事後竟決定死撐:「佢明明係話會幫我蒸埋,我先要咋喎」、「聽唔明(韓文),但我肯定佢係咁嘅意思!」最終客人死都不願付錢,就這樣離開了。而由於店主已經幫鮑魚起殼,無奈只能蝕入肉。

港客遊韓廣東話買鮑魚致誤會!店主起好殼拒要超無品

不少網民都替店主心痛,留言說:「咁樣係欺負漁民,知佢哋只能啞忍,超級過分」、「真係不知所謂」、「其實好多韓國地方講國語或者英語都得,但妳偏偏只係淨講廣東話又懶勁」、「70 蚊 5 隻,當你買 20 隻都係 280,為咗個 300 蚊咁醜樣」、「又係影衰哂」、「同韓國人講廣東話,你唔好返香港同香港人講泰文?」、「香港啲西客都好多」。其實,當遇上言語不通時也可使用即時翻譯 App,這樣就能減少溝通上的誤會,互相尊重。

【相關新聞】

【相關新聞】

Source:西客之道 Hispitality Secret @ Facebook

Page 1 of 14