Honda 轉彎卡死渠位 網民嘲:高手入彎方法?

| TT | 18-07-2019 20:18 | |
Honda 轉彎卡死渠位  網民嘲:高手入彎方法?

相信不少人都有看過電影《頭文字 D 》,亦相信在劇中的漂移技術深深地吸引了一群愛車人士,甚至令大家會有一個「賽車夢」。不過賽車手都是經過專業的訓練,亦非一時三刻可練成,所以各位司機在駕駛時還是應該要以安全為先。近日,有網民在大帽山附近拍攝到一輛 Honda 的紫色 Jazz 私家車疑因轉彎時失控,右邊兩個車胎都卡在坑渠位上,動彈不得,被不少網民嘲笑:「挑戰托海,點知失敗咗變成托 X!」

【相關報導】

從樓主拍攝的照片可見,該輛 Jazz 私家車已鏟上山坡,右邊兩個車胎更被卡死在渠位,而且該處接近彎位,所以有理由懷疑司機是轉彎前失控而導致意外,不過幸好該處剛好有一支燈柱,所以私家車才不至於一直向前滑行,同時可見車內司機位的安全氣袋已經彈出,未知司機傷勢如何。

Honda 轉彎卡死渠位  網民嘲:高手入彎方法?
涉事的Honda私家車

樓主的帖文一出,已經吸引大量網民留言及分享,不少留言都是嘲笑司機的駕駛技術不佳:「入咗彎用右轆行渠位,呢種飄移係咩玩法?」、「揸住架 Jazz 兼用幼車胎,就安守本份吧」、「坑渠過灣法」、「佢泊車姐,住附近又要話你地知嘅」。更有網民不解如果把車移離該處:「兩個轆入咗坑渠窿,我真係好想知道點樣拖出嚟」,不過有網民則樂觀地指:「大山呢個位經常有喎,不過最緊要係人冇事,又唔阻塞交通!」

Honda 轉彎卡死渠位  網民嘲:高手入彎方法?
網民嘲笑涉事司機

【相關報導】

【相關報導】

Source:馬路的事討論區 @ Facebook

Page 1 of 14