扁意粉中間「未熟」感中伏公審餐廳 網民笑:食慣茶餐廳啲淋晒嘅意粉?

| TT | 16-07-2019 13:27 | |
扁意粉中間「未熟」感中伏公審餐廳   網民笑:食慣茶餐廳啲淋晒嘅意粉?

香港被譽為「美食天堂」,世界各地的美食都可以在香港食到,但部份食物或為迎合港人的口味,會作出稍微的調整,與在原產國進食會有一點出入。不過,可能因為港人習慣了貼近大家口味的烹調方法,反而食到正宗煮法時,便會覺得口感有異,甚至認為店家的做法有誤。近日,一名網民在某西餐廳內點了一份大蝦扁意粉,但樓主進食時卻認為意粉「未煮熟」,所以要求店家再加以烹調,但第二次進食時意粉依然「硬咗啲」,而且服務員態度欠佳,令樓主大感「中伏」並在 Facebook 群組內分享,結果反被網民嘲笑自己「唔識嘢!」

【相關報導】

樓主稱自己在觀塘某餐廳內點了一客大蝦扁意粉,下單之後等了約 40 分鐘後終於上菜,但當其嘗了一口後,指「中間係生」,同時向服務員反映,但對方卻告知稱此類意粉的質感是相對較硬,樓主不能接受並詢問能否更換其他食品,但服務員卻表示「整咗啦啵,攞返去再煮咪得囉。」之後便把意粉收走並加以烹調。待意粉第二次上檯後,樓主稱比第一次好,但口感依然偏硬,不過自己亦無打算再向店家反映,並指「再叫佢煮又可以點?」,同時指服務員的態度欠佳,特別是意粉經第 2 次烹調後上菜時的態度,令樓主感覺在此餐廳進食有「中伏」的感覺。

扁意粉中間「未熟」感中伏公審餐廳   網民笑:食慣茶餐廳啲淋晒嘅意粉?
樓主所點的大蝦扁意粉

不過網民似乎並不同意樓主的意見,有網民更直指樓主「唔識嘢」,並稱:「正宗意粉係硬硬地喎, 同 risotto 一樣, 咁如果叫 risotto 會唔會話人哋比唔熟嘅米你食?」、「唉,唔識就話人伏!Al Dente 都唔知,去大 X 樂食啦。食湯意都得,唔淋就浸淋先食」、「正式意大利 style 係硬即係 al dente,如果想淋就去港式茶餐廳啦」。不過亦有支持樓主的網民稱「先唔講碟意粉生定熟, 等咗 40 分鐘都已經夠出事,碟野啲汁成邊都係」,同時指口感是非常主觀的事,但態度差則「唔會幫襯!」

扁意粉中間「未熟」感中伏公審餐廳   網民笑:食慣茶餐廳啲淋晒嘅意粉?
網民評論

【相關報導】

【相關報導】

Source:中伏飲食報料區 @ Facebook
 

Page 1 of 12