斥巴士司機非首次飛站 網民串:搭車要遞手是常識吧!

| TT | 12-07-2019 18:36 | |
斥巴士司機非首次飛站  網民串:搭車要遞手是常識吧!

相信大家都知道乘搭任何交通工具(除了港鐵外),上下車前都要先示意讓司機知道。不過,近日一名網民卻在 Facebook 群組上發帖大罵巴士司機在自己候車的巴士站「飛站」,導致自己不能上車,更反問:「係咪冇人落車就唔洗埋站?」,結果被一眾網民反斥「你唔遞手,邊個知你要上車!」

【相關報導】

樓主稱自己當時在屯門翠寧花園巴士站等候九巴 961 號線巴士,當時連同自己共有 4 名乘客在站內候車,但當時駕駛巴士的女司機「飛站」,樓主更怒指該路線巴士已不是第一次「飛站」,令氣憤的他不禁致電交通投訴組進行投訴。帖文一出後,不少網民質疑樓主有否遞手示意上車:「冇人落車冇人截車點解要埋站」、「比幾蚊就以為自己搭頭等艙呀?」、「您有冇遞手示意要搭車?」、「只有鐵路系統,冇人落車冇人搭車先會站站停」、「搭車要遞手是常識吧!」,之後樓主補充自己當時絕對有遞手示意,但仍被無視。

斥巴士司機非首次飛站  網民串:搭車要遞手是常識吧!
樓主疑因被太多網民評擊,所以直接在原帖上加上「#已遞手」的字句

由於批評樓主的網民太多,導致樓主直接在原帖上加上「#已遞手」的字句,不過網民們仍不受落,繼續批評樓主遞手的方法:「遞手?都要揮動成隻手臂兩三次,確保車長睇得到你!」、「我唔信 4 個人一齊遞手佢都飛站」、「遞手,有冇預早遞手先,係咪掛住噤電話冇留意巴士嚟緊?巴士就到站你先嚟遞手,巴士一定停唔到畀你」、「有冇片睇吓你點揮手法同佢點飛先?」,之後樓主見太多人在自己帖文下方留言,便再次留言指「請各位大哥原諒小弟無知」,望網民不要再評擊自己的言論。

斥巴士司機非首次飛站  網民串:搭車要遞手是常識吧!
網民一面倒斥樓主

【相關報導】

【相關報導】

Source:巴士的事討論區

Page 1 of 13