寶礦力水特母公司發聲明 為早前「回應」帶來不便致歉 網民:邊有跪低同林鄭一樣

| 柔之拔 | 10-07-2019 22:30 | |
寶礦力水特母公司發聲明 為早前「回應」帶來不便致歉 網民:邊有跪低同林鄭一樣

反送中運動持續發酵,不少網民狠批 TVB 無線電視新聞報道偏頗,呼籲抵制 TVB 的廣告商。網傳日前(7 月 9 日)日本能量飲品品牌寶礦力水特在 Facebook 專頁回應網民查詢時表示,決定抽起在 TVB 的廣告,消息獲網民激讚。

大陸「環球網」今天 7 月 10 日引述寶礦力水特母公司、大塚製藥日本本部負責公關事務的人員證實,香港大塚製藥公司經過諸多討論,決定撤回 TVB 廣告,強調決定出於商業原因,不涉及政治因素,而日本本部未給予任何指示。

無上款道歉聲明

不過,寶礦力水特香港 Facebook 同日晚上發帖,上傳一張署名香港大塚製藥的無上款聲明公告,重申公司的經營哲學,一直都是致力創作新產品以促進全球市民健康,並對 7 月 9 日的回應帶來的不便,真誠致歉。但公告無提及「回應」的具體內容,亦無交代是否改變在 TVB 撤廣告的安排。

有網民在帖子留言:「佢呢封信出喺呢度,應該不是比 CCTVB,應該係比我地呢 D 客戶 大家認為我有無理解錯誤?」、「首先,睇返尋日講咩先。已經決定咗 d 咩。然後,剛剛今日呢封信係無上款。而且,係重申 pocari 嘅理念。即係,TVB 廣告仍然係撤回!即係話,如果搞到你就真係唔好意思啦。TVB 等反對健康社會嘅公司或組織或人。」

網民:「邊有跪低」

對於寶礦力母公司疑似跪低,連登討論區有網民表示:「做個樣俾大陸睇 只要廣告唔落 tvb 就得」、「跟車太貼」、「你老母無_用 就係呢啲商家佬成日咁_驚得失支那搞到支那也文也武(文字經過處理)」、「邊有跪低呀,道個歉姐 同林鄭一樣」。

寶礦力水特母公司發聲明 為早前「回應」帶來不便致歉 網民:邊有跪低同林鄭一樣
寶礦力母公司香港大塚製藥 7 月 10 日晚上在寶礦力香港 Facebook 專頁發聲明致歉。

【精選消息】

【精選消息】

Source:Pocari Sweat HK (Official), LIHKG連登討論區

Page 1 of 13