投訴養狗被報復 鄰居窗貼「貞子」女鬼嚇老人

| Siu Yeung | 10-07-2019 16:47 | |
投訴養狗被報復 鄰居窗貼「貞子」女鬼嚇老人

香港不少屋苑住宅,都列明不准養狗。屯門悅湖山莊一名住戶,早前便投訴鄰居的狗做成滋擾,不料鄰居竟在窗上貼有如「貞子」的女鬼相片還擊報復。日前一名網民在 Facebook「悅湖山莊之友」群組發帖,表示「唔係嚇大家,但因為老人家投訴佢養狗,家陣恐嚇老人家!我仲有邊個可以信?」戶主指自己與家人住在悅湖山莊 4 座,鄰居大約 2、3 年前開始養第1隻狗,當時他已作出投訴,但鄰卻表示只是「暫托」。後來鄰居更再養多一貓一狗。「佢放出走廊自己玩,嚇親老人家!我已經投訴咗兩年。」

【網絡熱話】

直至最近一次投訴,鄰居竟以「鬼相」報復。作出投訴的戶主質疑,業主立案法團包庇該鄰居,感到十分無助,希望網民能提供建議幫忙。

網民方面則回應:「咁樣貼張咁恐怖嘅 poster,真係好過分,做街坊嘅你好我好,點解搞到神憎鬼厭呢!」、「損人利己的行為,他自家窗外常掛『人頭』,也不吉利呀」、「證明這個狗主不是真正愛狗之人,連老人家都唔放過,何來愛心去愛寵物!」、「貼道符喺玻璃外反彈返佢!」、「掛個八卦喺度邪返佢!」等。

【網絡熱話】

【網絡熱話】

Source:悅湖山莊之友

Page 1 of 13