美人魚電影選角出爐粉絲嬲到爆!網民:佢真係似魚但唔係人魚

| shiuhk | 05-07-2019 12:47 | |
美人魚電影選角出爐粉絲嬲到爆!網民:佢真係似魚但唔係人魚

迪士尼近年相繼將經典的迪士尼故事改編成真人電影並搬上大銀幕,繼《美女與野獸》、《小飛象》、《阿拉丁》以及《獅子王》後,《Little Mermaid》(小美人魚)的真人電影選角都已經定下來。然而,今次迪士尼的決定就似乎跟粉絲的想象有極大出入,結果引發很大爭議。

【相關報道】

【相關報道】

迪士尼近日宣佈,《Little Mermaid》的主角小美人魚會由 19 歲的美國新晉黑人女歌手 Halle Bailey 擔任,讓人大跌眼鏡。要知道同樣擁有美聲,飾演 SONY《蜘蛛俠》系列女主角「MJ」的人氣女星 Zendaya Coleman 也有角逐,她最終落選的消息讓不少網民十分震驚。另外,迪士尼還公佈了反派烏蘇拉由 Melissa McCarthy 飾演、而人見人見人愛的小比目魚則由童星 Jacob Tremblay 飾演。

面對「白人公主」由黑人飾演的質疑,導演 Rob Marshall 讚賞 Halle Bailey 在精神、心靈、純真等各方面的組合都十分罕見,同時擁有美好的歌聲,合資格飾演此經典角色;飾演阿拉丁茉莉公主的 Naomi Scott 亦在 Twitter上公開歡迎她加入;而 Halle Bailey 本人就在個人組合「Chloe x Halle」的 Twitter 上表示這是「夢想成真」。

美人魚電影選角出爐粉絲嬲到爆!網民:佢真係似魚但唔係人魚
Halle Bailey 表示「夢想成真」,飾演阿拉丁茉莉公主的 Naomi Scott 亦有公開歡迎她加入。

可惜的是,不少網民的留言都頗爲尖酸刻薄:「佢個樣係似條魚嘅,對眼咁開...」、「跟咗 One Piece 嘅設定係魚人,唔係人魚」、「個樣係似魚嘅,配合番個戲名」、「佢個樣真係好似一條魚,但唔係人魚」、「仲咩事小魚仙要咁爆搵一個完全相反嘅人去演?」、「坦白,黑人都有好靚的,但呢位真係唔靚」、「人臉魚」、「佢扮青蛙公主應該似好多」、「唔好以為個樣生得似魚就適合做小魚仙先得架」、「佢比較似風中奇緣個主角囉」、「破壞咗我童年嘅小魚仙」、「係佢左眼行去右眼要 20 分鐘」、「唔係下下都搵『不同膚色』先公平。」大家又怎樣看迪士尼這次的決定?

【相關報道】

【相關報道】

Source:BBCKing Jer 娛樂台

Page 1 of 12