被捕 Telegram 谷主原來用小米手機!網民指:咁夠膽?

| shiuhk | 14-06-2019 17:57 | |
被捕 Telegram 谷主原來用小米手機!網民指:咁夠膽?

過往曾有不少傳聞,指有内地手機會内設「後門」。所以,就算内地手機較平亦有網民不太敢使用,怕會出現資訊安全問題。近日 Telegram 有群組管理員被警方登門拘捕,之後大家發現原來他使用的是「小米手機」,引起巴打熱議。

【相關報道】

【相關報道】

《New York Times》引述被捕的 Telegram「【公海總谷】611 二讀求助、討論、情報交流區」谷主葉先生指出,當時警方直接上門調查,超過 10 名警員要求他解鎖手機。葉先生初時拒絕,但警方威脅會用特別儀器強製入侵他的「小米 6」手機,最終葉先生主動輸入密碼讓警方下載谷内的聊天記錄。現時無法得知整件事會否跟 Telegram App 還是小米手機有關,不少巴打對 Telegram 谷主被找上門意見兩極。

有網民留言,說:「大陸機真係 Cls」、「就算 Telegram 個 App 幾咁安全都無_用。如果你部手機唔安全,個 system 有漏洞/backdoor,就你部機同俾人 hack 咗無分別」、「幾勇下,用小米都夠膽開咁敏感嘅 Group」、「部機嘅系統有 bug/漏洞/backdoor,人地就可以 100% access 到部機」、「即係話就算佢唔肯,都有方法入到?」、「佢地(政府)話有方法破你大 6 機唔係嚇你」、「咁嘅時勢仲用小米」;而其他網民則持相反看法,指出:「佢係自己開㗎。係佢自己怯」、「如果真係入到佢電話,就唔駛叫佢自己交密碼先啦」、「佢似係俾人大到」、「小米應該唔關事,佢(Telegram)無 SET NOBODY,比人知電話 NO. 搵上門」、「自動俾 password 去解鎖,都唔知係豬隊友定係鬼黎」、「成單嘢衰在自己供個 password 出嚟」、「可能班人嚇佢,話佢自己交密碼出黎會罪名輕啲之類。」

【相關報道】

【相關報道】

Source:The New York TimesLihkg

Page 1 of 14