絲打問不做運動靠飲食減肥?網民分享成功經驗

| 柔之拔 | 12-06-2019 09:02 | |
絲打問不做運動靠飲食減肥?網民分享成功經驗

減肥扮靚是女性的終生事業,有疑似絲打到網上討論區發帖談及關於「不做運動,只靠飲食減肥」的話題。帖子吸引不少網民踴躍留言,熱烈回應並分享成功的飲食減肥心得。

飲食瘦身更易肥?

網民「生菜魚肉是大愛」日前在香港討論區發帖,題為「有無人係唔鍾意做運動,靠飲食減肥」。還以為樓主發帖求問,豈料她在帖子表示:「我自己就係一個例子」。

帖子吸引不少網民回應,但對絲打靠飲食減肥,不敢苟同。有絲打表示:「我都唔鍾意運動,現在越來越肥,靠節食其實最多輕 1 磅 2 磅之後又肥番!」、「我開頭都唔鍾意做運動, 但我體質靠節食減肥一定會反彈~ 所以依家慢慢培養運動習慣, 靠做運動減肥。雖然淨靠運動減肥係慢, 但無反彈, 又可以唔洗大戒口 (食嘢都要正常)」。

生食青瓜,三周見效?

此外,巴打甲與巴打乙惺惺相惜,互相分享減肥經驗:

甲:生食青瓜可以減肥 三星期見效 剛剛開始試一試;朋友試過食代餐效果幾明顯

乙:輕斷食減左十幾磅

甲:幾多日有這個後果?其實我本身不肥,只係想小肚腩再小。

一周兩次斷食,三個月成功瘦身?

乙:3 個月,我都唔肥都成功,減完偏瘦。我係用 5:2

甲:謝謝指教,這方法得不錯,也不難。想試試星期六日這兩天不用上班的日子斷食。

乙:加油,不過我通常一四 or 二四,連住 2 日有 d 難忍

甲:因為這兩天多是宅在家,沒太多活動,食得少還可以。

乙:我以前都係靠食減肥,輕几日又重返,而家靠食都減唔到,要做咪運動先得。

其他網民留言,節錄如下:

  • 作為一個半年減左 30 幾磅既人表示覺得減肥 7 分靠飲食,3 分靠運動。咁 d 皮先唔會鬆哂,比起節食,戒糖+少澱粉好似實際 d 啵~
  • 搵營養師

不過大家要留意,網民的提議,一來未知成效,二來未必有科學根據,各位想 keep fit 瘦身的話,最好問專業人士意見了。

【精選消息】

【精選消息】

Source:香港討論區

Page 1 of 12